اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان خبر داد

واگذاری 500 هکتار زمین کشاورزی به بسیجیان

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان ‌و بلوچستان گفت: به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان500 هکتار زمین کشاورزی به ایثارگران بسیجی واگذار می‌شود.

واگذاری 500 هکتار زمین کشاورزی به بسیجیان
منوچهر شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: به منظور خدمت رسانی به مردم مناطق محروم استان، فراهم کردن فرصت اشتغال برای جوانان و نوجوانان، کمک به توسعه و آبادانی استان و ایجاد فضای سبز، سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اقدام به این کار کرده است.
وی افزود: سازمان بسیج سازندگی سپاه استان چون سال‌های گذشته در عرصه‌های عمران و آبادانی، اشتغال‌زایی برای خانواده‌های کم درآمد و محروم، 500 هکتار زمین کشاورزی به 100 نفر از برادران ایثارگر بسیجی واگذار می‌کند.
مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان ‌و بلوچستان بیان کرد: این طرح در راستای ایجاد فرصت مناسب اشتغال‌زایی برای جوانان بخش‌های محروم  استان و با حضور و تدابیر فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان صورت پذیرفته است.
شفیعی ادامه داد: 500 هکتار زمین به همراه 10 حلقه چاه آب برای بحث اشتغال 100 نفر از برادران ایثارگر و بسیجی روستای چاه اسحاق و در بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان برای انجام فعالیت‌های کشاورزی و کشت مواد غذایی و مرکبات مورد نیاز مردم سیستان و بلوچستان واگذار می‌شود.
انتهای پیام/م30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول