اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آغاز دور برگشت لیگ دسته اول والیبال

هلال احمر قم ناکامی در آخرین بازی خانگی را جبران می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم والیبال هلال احمر قم در دیداری حساس از نخستین هفته دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور برابر تیم گل گهر سیرجان به میدان می‌رود.

هلال احمر قم ناکامی در آخرین بازی خانگی را جبران می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم نخستین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور این هفته با انجام شش مسابقه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که در یکی از مهم‌ترین دیدارها، تیم والیبال هلال احمر قم در خانه برابر گل گهر سیرجان قرار می‌گیرد.
در این مسابقه حساس که تیم والیبال هلال احمر قم در چهارمین مسابقه خانگی خود در رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور، در قم میزبان حریف کرمانی خود خواهد بود شاگردان علیرضا خوشرویی بعد از باخت در آخرین بازی خانگی خود به دنبال کسب پیروزی و دو امتیاز هستند.
هلال احمر قم در این دیدار داخل خانه که قطعا در حضور تماشاگران قمی طرفدار این تیم در سالن ورزشی شهید محمود رضائیان قم برگزار می‌شود، در حالی مقابل تیم والیبال گل گهر سیرجان قرار می‌گیرد که در دیدار رفت مقابل این تیم رنگ پیروزی را ندیده است.
بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال، دیدار حساس هلال احمر قم و گل گهر سیرجان از هفته هشتم مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 امروز چهارشنبه هفتم دی‌ماه به میزبانی نماینده قم برگزار می‌شود.
این دیدار در حالی برگزار می‌شود که شاگردان علیرضا خوشرویی در تیم والیبال هلال احمر قم در آخرین بازی خانگی میزبان تیم والیبال شهرداری زاهدان بودند و در حالی که بسیار خوب و قوی ظاهر شدند و حاضران در سالن شهید رضائیان مجموعه حیدریان قم بازی هجومی را نظاره‌گر بودند، از شرایط میزبانی بهره نبرده و با واگذار کردن سه گیم در مقابل پیروزی در دو گیم، در نهایت مغلوب میهمان خود شدند.
در گیم نخست این دیدار تیم والیبال هلال احمر عرصه را بر میهمان مدعی خود تیم شهرداری زاهدان تنگ کرد و به پیروزی رسید، همین نتیجه را تیم والیبال هلال احمر قم در گیم دوم نیز تکرار کرد و به پیروزی دست یافت اما فرصت‌های متعددی را بازیکنان این تیم در گیم سوم از دست دادند و موقعیت‌های کسب امتیاز هر بار به سادگی فرصت‌ها از دست رفت تا اینکه گیم سوم به سود شهرداری زاهدان به پایان رسید.
در گیم‌های چهارم و پنجم نیز جریان بازی با توجه به تلاش بازیکنان شهرداری زاهدان کاملا به سود این تیم پیش رفت و این تیم با وجود بازی در خارج از خانه از فرصت‌های خود برای کسب دو امتیاز ارزشمند مسابقه بهره‌برداری کرده و با دست پر از قم خارج شد.
هلال احمر قم در حالی برابر تیم والیبال شهرداری زاهدان شکست خورد که به دو امتیاز این مسابقه نیاز ضروری داشت تا بتواند جایگاه خود در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور را تقویت کند، به خصوص اینکه تیم‌های دیگر مترصد غفلت تیم هلال احمر قم بودند و در نهایت این دیدار با شکست نماینده قم به پایان رسید.
انتهای پیام/ح20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول