اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

بیانیه ارتش به مناسبت حماسه 9 دی

حماسه 9 دی‌ماه اتمام حجت با دشمنان داخلی و خارجی بود

خبرگزاری فارس: ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای تاکید کرد: نهم دی ماه سالروز تجدید میثاق ملت سربلند ایران اسلامی با ولی و رهبر فرزانه انقلاب، صیانت از آرمان‌های انقلابی خمینی کبیر(ره)، اتمام حجت با دشمنان داخلی و خارجی بود.

حماسه 9 دی‌ماه اتمام حجت با دشمنان داخلی و خارجی بود
به گزارش خبرگزاری فارس، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن حماسه نهم دی ماه بیانیه‌ای صادرکرد. 

متن این بیانیه به این شرح است:

نهم دی ماه سالروز تجدید میثاق ملت سربلند ایران اسلامی با ولی و رهبر فرزانه انقلاب، صیانت از آرمان‌های انقلابی خمینی کبیر(ره)، اتمام حجت با دشمنان داخلی و خارجی بود که در یک حرکت عاشورایی، مسیر پیروان راستین خط امام و رهبری را روشن ساخت و مدعیان دورغین را به حاشیه راند.

خیزش مردمی در حماسه نهم دی ماه، نماد وحدت و همبستگی ملت و پیوند آن با رهبری و ظهورش نشان از درک صحیح و سریع یاران انقلاب در پشتیبانی از ولایت فقیه با هویت و ماهیت اسلامی بود که چون برگ زرینی بر تارک این سرزمین می‌درخشد و هرگز از حافظه تاریخ انقلاب و جهان پاک نخواهدشد.

بی‌تردید سالروز قیام خودجوش ملت در نهم دی ماه یادآور روزی تلخ برای تمام کسانی است که بازیچه دسیسه‌های ایادی استکبار و استعمار شدند و بصیرت و ایمان خود را به هیچ فروختند و دست خالی در زمین دشمنان قسم خورده این انقلاب بازی ننگین فتنه را حتی در رزو عاشورا تکرار کرده و کلید زدند.

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران همگام با امت دلاور ایران اسلامی در پشتیبانی از ولایت فقیه و آرمان های امام راحل و صیانت از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی، تمام تحرکات داخلی و خارجی دشمنان را با هوشیاری و بصیرت زیر نظر داشته و با اطاعت محض از ولی فقیه زمان، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) هرگونه تهدید سخت و نرم را با قدرت و شدت پاسخ داده و خواهد داد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول