اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

حجت‌الاسلام طائب در گفت‌وگو با فارس:

عوامل دشمن برای روز مبادا در «9 دی» ‌لو رفتند

خبرگزاری فارس: یک فعال سیاسی و فرهنگی بیان اینکه از رخداد مهم 9 دی، دو ضرر عمده دامنگیر دشمن شد، گفت: ضرر اول دشمن این بود که او شاهد خرج شدن چهره‌های نفاقی بود که آنها را برای روز مبادا نگه داشته بود.

عوامل دشمن برای روز مبادا در «9 دی» ‌لو رفتند
حجت‌الاسلام و‌المسلمین مهدی طائب فعال سیاسی و فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به پیام‌های "9 دی" برای دشمنان خارجی ایران و ایادی داخلی آنها تصریح کرد: دشمن پیام 9 دی را به خوبی دریافت کرد و به همین دلیل ‌در مقابل آن پیام که شکست او بود، سکوت کرد.

وی افزود: پیام مهم 9 دی برای دشمن این بود که او در توطئه و استفاده از منافقین شکست خورده است.

این استاد دانشگاه همچنین با بیان اینکه از رخداد مهم 9 دی، دو ضرر عمده دامنگیر دشمن شد، گفت: ضرر اول دشمن این بود که او شاهد خرج شدن چهره‌های نفاقی بود که آنها را برای روز مبادا نگه داشته بود.

حجت‌الاسلام طائب ادامه داد: ضرر دوم نیز برای دشمن این بود که اقدامات او موجبات بصیرت بیشتر مردم را فراهم کرد و دشمن در 9 دی با سیل مردم بصیر مواجه شد.

این فعال سیاسی و فرهنگی تصریح کرد: پس از 9 دی هیچ چاره‌ای جز شکست برای دشمن باقی نماند و البته نخوت آنهاست که اجازه نمی‌دهد به این شکست بزرگ اقرار کنند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول