اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زاکانی:

وحدت؛ بستری برای تحقق امید یاران انقلاب در انتخابات است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان از وحدت به عنوان بستری برای تحقق امید یاران انقلاب در انتخابات مجلس نام برد و گفت: با وحدت اصولگرایان عناصری کارآمد به مجلس راه می‌یابند و مجلسی در شأن نظام اسلامی تشکیل می‌شود.

وحدت؛ بستری برای تحقق امید یاران انقلاب در انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان کشور در جلسه نخست جبهه متحد اصولگرایان کردستان در سالن جلسات باشگاه فرهنگیان سنندج از آغاز همایش‌های استانی این جبهه تا دو هفته‌ آینده خبر داد و گفت: تمام تلاش جبهه متحد اصولگرایان معطوف به شور و نشاط انتخاباتی و حضور حداکثری است.
علیرضا زاکانی با اشاره به آغاز فعالیت جبهه متحد اصولگرایان در کل کشور، افزود: باید در جبهه‌های استانی در راستای اهداف این جبهه مبنی بر مشارکت حداکثری، ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی و معرفی کاندیداهای اصلح حرکت کنند.
وی انتخابات را محل امید نیروهای انقلاب اسلامی و دشمنان نظام اسلامی خواند و گفت: این انتخابات نقطه امید دوستان انقلاب برای ایجاد نشاط و مشارکت حداکثری به عنوان پشتوانه نظام اسلامی و نقطه امید دشمنان برای کاهش مشارکت و زیر سؤال بردن انتخابات و مشروعیت‌زدایی آن است.  
رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان از وحدت به عنوان بستری برای تحقق امید یاران انقلاب در انتخابات مجلس نام برد و افزود: با وحدت اصولگرایان عناصری کارآمد به مجلس راه می‌یابند و مجلسی در شأن نظام اسلامی تشکیل و زمینه‌های تحقق شعار دهه چهارم انقلاب به عنوان عدالت و پیشرفت فراهم می‌شود.
زاکانی اضافه کرد: شرایط امروز اگر چه با گذشته قابل قیاس نیست اما این کف شرایط شایستگی مردم است که با انتخابی اصلح این شرایط ارتقا خواهد یافت.
وی تلاش دشمنان را امنیتی کردن فضای انتخابات، پایین آوردن مشارکت و مشروعیت زدایی و تحقق خواسته‌های خود دانست و تصریح کرد: به یقین دشمنان اصلی نظام، مخالفان و دوست نماها برای این کار حرکت‌هایی خواهند داشت.
زاکانی در ادامه به گروه‌های مقابل اصولگرایان و نیروهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: عده‌ای از آنها که با اعتقادات و شعارهای خوبی آمدند اما تعلقات دنیوی آنان را به مسیری کشانده که اعتقادات را کنار گذاشته‌اند.
رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان خاطر نشان کرد: این افراد یا اعتقادات را در قالب شعاری دست مایه قرار داده بودند و یا اینکه در مسیر منحرف شده و اکنون در این مسیر انحرافی حرکت می‌کنند.
به گفته وی، عده‌ای می‌خواهند در این پوشش از این ابزارها استفاده کنند که باید پیکره خدوم دولت را از آنها مجزا کرد و این کار اصولگرایان را سخت‌تر کرده است.
زاکانی در پایان خواستار توجه ویژه جبهه متحد اصولگرایان کردستان به افرادی که در قالب اصولگرا خود را معرفی می‌کنند، شد و گفت: این افراد می‌خواهند از نام و جایگاه اصولگرایان سوء استفاده نمایند که معرفی کاندیداهای اصلی اصولگرایان با شاخص‌های مدنظر مانع از تحقق اهداف این افراد خواهد شد.
انتهای پیام/صا10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول