اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول یک سال گذشته صورت گرفت

توزیع 506 میلیارد تومان یارانه نقدی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان زنجان گفت: در طول یک سال گذشته 506 میلیارد تومان یارانه نقدی در بین مردم استان زنجان توزیع شده است.

توزیع 506 میلیارد تومان یارانه نقدی در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل فلاح شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور موجب صرفه‌جویی انرژی و همچنین هزینه در بسیاری از بخش‌ها شده است. پس از هدفمندی یارانه‌ها صادرات در سطح ملی به میزان 27 درصد افزایش یافته است.
مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان زنجان همچنین یادآور شد: در استان زنجان نیز به نسبت میزان ملی افزایش چشمگیری در صادرات روی داده است.
وی با بیان اینکه در سطح ملی در بسیاری از بخش‌ها صرفه‌جویی رخ داده است، ادامه داد: در سطح استان نیز شاخص‌ها نسبت به میزان ملی در سطح خوبی قرار دارد.
فلاح در ادامه با اشاره به نقش رسانه‌ها در اجرای موفق قانون هدفمندی یارانه‌ها اضافه کرد: رسانه‌ها با قدرتی که دارند، کمک شایانی به اجرای قوانین مختلف می‌کنند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر یک سال از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها می‌گذرد، افزود: این قانون در بخش‌های مختلف بسیار موفق عمل کرده است.
مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان زنجان با اشاره به برخی از آثار هدفمندی یارانه‌ها در کشور تاکید کرد: باید همکاری و همفکری در ادامه اجرای این طرح وجود داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه در طول یک سال گذشته قانون هدفمندی یارانه‌ها با همکاری بسیار خوب مردم صورت گرفته است، اضافه کرد: شجاعت رئیس جمهور و حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در اجرای موفق این قانون تاثیر بسزایی دارد.
فلاح با اشاره به برخی از آمار و ارقام و رشد درصدی صرفه‌جویی‌های صورت گرفته پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها ادامه داد: آمار ارائه شده نشان دهنده اجرای موفق قانون هدفمندی در سطح ملی است.
وی همچنین با اشاره به حمایت‌های استاندار زنجان از قانون هدفمندی یارانه‌ها اضافه کرد: در راستای اجرای این قانون جلسات بسیاری در این زمینه تشکیل شده است.
مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان زنجان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز در اجرای این قانون همکاری بسیار خوبی را انجام دادند.
وی با بیان اینکه یکی از اهداف اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها کاهش فاصله طبقاتی است، ادامه داد: اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها موجب کاهش فاصله بین دهک‌های پایین جامعه شده است.
فلاح با اشاره به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها اضافه کرد: در بخش صنعت نیز بهبود فرآیندهای کار و اصلاح تکنولوژی تاثیرات بسیاری می‌گذارد.
وی خاطر نشان کرد: با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها 5 میلیارد دلار در مصرف برق در کشور صرفه‌جویی شده است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول