اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی خبر داد

شناسایی 10 مرکز غیرمجاز ترک اعتیاد در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: 10 مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در آذربایجان غربی شناسایی شده است.

شناسایی 10 مرکز غیرمجاز ترک اعتیاد در آذربایجان غربی
علیرضا فیضی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: استان آذربایجان غربی در زمینه مبارزه با مواد مخدر مشکل عمده‌ای به نام مراکز درمانی غیرمجاز دارد.
وی با اشاره به اینکه مراکز درمانی غیرمجاز استان مشکل اصلی در این زمینه شناخته شده‌اند، تصریح کرد: برخی از خانواده‌ها با مراجعه به چنین مراکزی شکایت خود را از عدم مداوا یا بدتر شدن وضعیت حال بیماران خود اعلام می‌کنند که در این زمینه ستاد مبارزه با مواد مخدر وارد عمل شده است.
این مسئول افزود: برخورد جدی با افرادی که اقدام به دایر کردن چنین مراکزی به صورت غیرقانونی کرده‌‌اند انجام می‌گیرد.
فیضی‌زاده با بیان اینکه مراکز غیرمجاز ترک اعتیاد به صورت قارچ‌گونه در این استان رشد می‌کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این مراکز اقدامات ثبتی خود را انجام می‌دهند و در مراحل بعدی به دلیل مشکلاتی که دارند نمی‌تواند پروانه بهره‌برداری اخذ کنند، تشخیص این مراکز برای مردم عادی دشوار است.
وی با بیان اینکه داشتن شماره ثبت دلیل مجاز بودن این مراکز نیست، اظهار داشت: در حال حاضر خط ملی اعتیاد با شماره تلفن 09628 به صورت شبانه روزی در حال پاسخگویی به سئوالات مردمی بوده و تمام افراد جامعه می‌توانند سئوالات خود را در زمینه اعتیاد از کارشناسان در این زمینه دریافت کنند.
این مسئول با بیان اینکه باید در زمینه مبارزه با سوء مصرف مواد مخدر فرهنگ‌سازی شود، افزود: در این زمینه رسانه‌ها می‌تواند گام‌های موثرتری بردارند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول