اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پیشگیری اداره بهزیستی شبستر:

شبستر پایین‌ترین میزان اعتیاد در آذربایجان‌شرقی را دارد

خبرگزاری فارس: مسئول پیشگیری اداره بهزیستی شبستر، گفت: از نظر اعتیاد شهرستان شبستر در بین شهرستان‌های استان دارای پایین‌ترین آمار بوده که این حاکی از فرهنگ بالای مردم منطقه است.

شبستر پایین‌ترین میزان اعتیاد در آذربایجان‌شرقی را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان‌شرقی، احمد نریمانی در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی این شهرستان دسترسی به تهیه و دستور ساخت انواع مواد صنعتی را به دلیل اغفال بیشتر جوانان بسیار سهل‌الوصول عنوان کرد و اظهار داشت: آمارها نشان می‌دهد،56 درصد مواد مصرفی معتادان استان آذربایجان‌شرقی از نوع شیشه است که در شهرستان شبستر نیز بیشتر مواد مصرفی معتادان نیز از این نوع است.
وی با اشاره به اینکه میزان مبتلایان به مواد مخدر صنعتی در مرحله اول تنها از طریق مهمانی‌ها و محیط کاری اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: از نظر اعتیاد شهرستان شبستر در بین شهرستان‌های استان آذربایجان‌شرقی دارای پایین‌ترین آمار است که این حاکی از فرهنگ بالای منطقه بوده از این رو در زمینه کاهش آمار معتادان دو کمپ ترک اعتیاد در این منطقه دایر شده است که نقش بسزایی در بازپروری معتادان داشته است.
مسئول امور پیشگیری اداره بهزیستی شبستر تعامل مثبت دادگستری، نیروی انتظامی و بهزیستی شبستر در برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر را خاطرنشان کرد و گفت: برخورد قاطع با اخلالگران نظم و امنیت جامعه و مرتکبان جرایم مربوط به مواد مخدر و نیز جمع‌آوری معتادان پرخطر در برنامه کاری قرار گرفته که تاکنون در برخورد قانونی با مرتکبان کوتاهی نشده و این برخوردها به طور مستمر ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول