اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

کیفیت پروژه‌های عمرانی فدای سرعت اجرای آنها نشود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به روند و چگونگی اجرای پروژه‌های ستاد عمران شهری گفت: نباید کیفیت پروژه‌های ستاد عمران شهری توسط دستگاه‌ها و شهرداران فدای سرعت اجرای آنها شود.

کیفیت پروژه‌های عمرانی فدای سرعت اجرای آنها نشود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان محمد رئوفی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد عمران شهری با اشاره به اینکه امروز با تلاش و تعامل همه مدیران و شهرداران در مجموع پروژه‌های ستاد عمران شهری از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است، اظهار داشت: برخی دستگاه‌ها و شهرداری‌هایی که در اجرای طرح‌ها تاخیر دارند، تلاش کنند تا عقب‌افتادگی پروژه‌ها را به سرعت جبران کنند.
وی با تاکید بر لزوم کیفیت بالای پروژه‌ها افزود: هیچ اجباری نیست که مسئولان در اجرای پروژه‌ای به هر دلیلی از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار نیست، برای تسریع، اصول استاندارد را در اجرای پروژه‌ها زیر پا گذاشته و موجب خسارت‌های احتمالی در آینده شوند.
استاندار زنجان خطاب به مدیران و شهرداران خاطرنشان کرد: هر اندازه که شرایط آب و هوایی و اقلیمی منطقه اجازه می‌دهد، کار اجرای طرح‌ها را ادامه دهید در غیر این صورت اگر گوشه‌ای از یک پروژه مشکل دار و بدون کیفیت باشد همه طرح را زیر سئوال خواهد برد.
وی با بیان اینکه به دلیل آمدن فصل سرما زمان بهره‌برداری همه پروژه‌ها با هماهنگی و کارشناسی معاونت عمرانی در همه بخش‌ها به ویژه در بخش عمرانی بررسی شود، یادآور شد: طرح‌هایی که به دلیل سرما تعطیل می‌شوند در سوم خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.
رئوفی‌نژاد به سفر اخیر خود به روستای شریف‌آباد در شهرستان ابهر اشاره کرد و افزود: کمیته‌ای برای رسیدگی به وضعیت این روستا تشکیل می‌شود.
استاندار زنجان از اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار برای روستای شریف‌آباد که یک میلیارد آن را استانداری و یک میلیارد دیگر را خود شهرداری ابهر تامین می‌کند، خبر داد و خاطرنشان کرد: با تشکیل کمیته ساماندهی مشکلات شریف‌آباد و اختصاص اعتبار لازم پروژه‌ای که در بافت فرسوده این روستا قرار دارد و مشکل زمین‌های بلاتکلیف بین ابهر و شریف‌آباد حل می‌شود.
وی با انتقاد از کمیته پیمان در زمینه بحث مالی اجرای پروژه‌های ستاد عمران شهری گفت: ما نه تنها هیچ بهانه‌ای را در بحث پروژه‌های ستاد عمران شهری قبول نمی‌کنیم، بلکه با شخص و یا کمیته‌ای که در روند اجرای پروژه‌ها اختلال کند برخورد می‌کنیم.
رئوفی‌نژاد با اشاره به پروژ‌ه‌های بافت فرسوده در سراسر استان زنجان خاطر نشان کرد: پروژه‌های بافت فرسوده در همه شهرها با کندی صورت می‌گیرد که شهرداران باید به شدت این مساله را به صورت ویژه پیگیری کنند.
استاندار زنجان به ساماندهی پسماندها در استان نیز اشاره کرد و افزود: کارخانه بازیافت مکان‌یابی شده به طوری که همه شهرها بتوانند به راحتی زباله‌های خود را به این محل منتقل کنند.
وی گفت: بخش عمده‌ای از پروژه‌های ستاد عمران شهری در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
رئوفی‌نژاد تصریح کرد: به دلیل همدلی، همکاری و مساعدت همه دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها در استان موجب شده تا اکثر پروژه‌ها در هشت ماهه امسال و در سال جهاد اقتصادی از پیشرفت فیزیکی قابل قبول برخوردار باشند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول