اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اطلاعات سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان خبر داد

کشف 7 کیلو هروئین در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اطلاعات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از کشف هفت کیلو هروئین از سه باند توزیع مواد مخدر در این استان خبر داد.

کشف 7 کیلو هروئین در استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا حسینی شنبه شب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، اظهار داشت: در سال جاری سه باند مهم قاچاق مواد مخدر در زنجان متلاشی شده است. 
وی با بیان اینکه این سه باند به خاطر فروش هروئین در استان دستگیر شده‌اند، افزود: هفت کیلو‌گرم از این افراد مواد کشف و ضبط شده است. 
معاون اطلاعات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه 200 گرم شیشه از این افراد به دست آمده، یادآور شد: 10 نفر نیز در این زمینه دستگیر و قرار قضایی برای این افراد صادر شده است. 
وی از توقیف شش دستگاه خودرو در سال جاری خبر داد و بیان داشت: این دستگاه‌ها متعلق به فروشندگان مواد مخدر بوده‌اند. 
حسینی با اشاره به وجود برخی مشکلات در شهرستان خدابنده، خاطرنشان کرد: در این شهرستان از کندوهای عسل برای جا‌به‌جایی مواد مخدر استفاده می‌شود. 
مدیرکل بهزیستی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مواد مخدر استان برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در این زمینه انجام داده است. 
عباس خلدی ادامه داد: جلسات این کمیته به صورت ماهانه در استان برگزار می‌شود و پس از بررسی طرح‌های مورد نظر برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند. 
وی از فعالیت 22 مرکز سرپایی درمانی در استان خبر داد و بیان داشت: این مراکز غیر دولتی هستند و فعالیت‌های خود را در این زمینه انجام می‌دهند. 
مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به فعالیت چهار کمپ ترک اعتیاد مجاز در استان زنجان، بیان داشت: کمپ‌های غیر مجاز در استان پلمب شده‌اند. 
وی کمبود اعتبارات را از مشکلات کمیته فرهنگی پیشگیری عنوان کرد و گفت: 800 میلیون تومان برای این امر در نظر گرفته شده که تا کنون اختصاص نیافته است. 
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول