اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماه گذشته صورت گرفت

توزیع 8 هزار کالابرگ نفت سفید در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: در 9 ماه گذشته 8 هزار و 18 کالابرگ به منظور توزیع نفت سفید در استان زنجان به متقاضیان تحویل داده شده است.

توزیع 8 هزار کالابرگ نفت سفید در استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان علی‌اصغر عباسی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد عمران روستایی استان زنجان اظهار داشت: در حال حاضر همه فرآورده‌های نفتی به صورت اینترنتی عرضه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه سهمیه سوخت بخش کشاورزی نیز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، تصریح کرد: در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت به منظور خرید نفت سفید به سایت تجارت مراجعه می‌کنند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با بیان اینکه در 9 ماه سال جاری 5 میلیون و 886 هزار لیتر نفت و فرآورده‌های نفتی به منظور تامین سوخت نقاط محروم استان زنجان ذخیره شده است، ادامه داد: 5 میلیارد و 568 میلیون و 610 هزار و 900 ریال کارمزد عرضه فرآورده‌های نفتی در نقاط روستایی است.
وی با اشاره به یارانه‌ مورد نظر در زمینه سوخت روستایی اضافه کرد: 568 میلیارد و 162 میلیون و 126 هزار و 500 تومان میزان یارانه پرداختی به روستاییان در زمینه سوخت است.
عباسی با بیان اینکه بعد از هدفمندسازی یارانه‌ها توزیع نفت و گاز کاهش چشمگیری یافته است، تصریح کرد: توزیع سوخت به‌ ویژه نفت سفید بعد از هدفمند شدن یارانه‌ها جنبه منطقی به خود گرفته است.
وی تعداد مصرف‌کنندگان عمده نفت و فرآورده‌های نفتی را در استان زنجان یک هزار و 184 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: 7 هزار و 457 نفر نیز به عنوان مصرف‌کننده جزئی شناسایی شده‌اند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول