اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی استان قم:

9 دی در حافظه تاریخی ملت ما ثبت شده است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی استان قم گفت: حماسه تاریخی 9 دی که در کل کشور رقم خورد، به طور قطع در حافظه تاریخی ملت ما ثبت شده است.

9 دی در حافظه تاریخی ملت ما ثبت شده است
ابوالفضل ملاحسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سالروز حماسه 9 دی، اظهار کرد: 9 دی حماسه جاودانی بود که ملت ایران خلق کرد و برای همیشه در حافظه تاریخی ملت خواهد ماند.
وی ادامه داد: علت وقوع این حماسه بزرگ، ولایت‌مداری، بصیرت، حضور مردم در عرصه‌های مختلف و استکبار‌ستیزی مردم ایران است که نشان‌دهنده وفاداری ملت ایران به انقلاب است.
مسئول بسیج دانشجویی استان قم تصریح کرد: استکبار جهانی با استفاده از شرایطی که ایجاد شد در انتخابات 88 و با استفاده از عوامل نفوذی خود و جریان فتنه سعی داشت به اهداف خود در تضعیف و براندازی نظام برسد.
وی خاطرنشان کرد: دشمن در فتنه 88 تمام ابزاری را که در اختیار داشت به‌کار گرفته بود و تصور می‌کرد به این وسیله می‌تواند به نظام صدمه بزند و به سادگی به هدف خود برسد.
ملاحسنی عنوان کرد: دشمنان هیچ‌گاه حضور حداکثری ملت در 9 دی را پیش‌بینی نمی‌کردند و تصور می‌کردند با این فتنه‌گری‌ها می‌توانند خللی در روند حرکت کشور ایجاد کنند در حالی که ملت ایران فراتر از تحلیل‌های دشمن حرکت می‌کند.
وی گفت: با روندی که در جریان انتخابات سال 88 اتفاق افتاد و وقایعی که پیش آمد، مردم احساس کردند وظیفه دارند با حضور در صحنه حمایت خود را از نظام به دشمنان و فتنه‌گران اعلام کنند و به آنها بگویند که در کشور جایگاهی ندارند.
مسئول بسیج دانشجویی استان قم تصریح کرد: این حماسه تاریخی که در این روز در کل کشور رقم خورد، به طور قطع در حافظه تاریخی ملت ما ثبت می‌شود.
وی اظهار کرد: این حماسه نشان می‌دهد که ملت ما ملتی رشید، ولایی با بصیرت و دارای روحیه استکبار‌ستیزی است که در تمام عرصه‌های مورد نیاز به موقع با حضور خود توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.
ملاحسنی ادامه داد: پیام این روز بزرگ برای فتنه‌گران، دشمنان و جهانیان این است که ملت ما به هیچ عنوان مورد تاثیر تبلیغات مسموم دشمن قرار نمی‌گیرد و از آرمان‌ها و اصول خود دست نمی‌کشد.
وی افزود: این انقلاب، انقلابی جهانی است و پیامی آسمانی برای تمام دنیا دارد که این بیداری اسلامی که امروز شکل گرفته هم شاهدی بر این مدعاست که ملت ایران از اصول خود کوتاه نیامده است.
مسئول بسیج دانشجویی استان قم گفت: در اثر دنیاگرایی، بی‌بصیرتی و کوتاهی خواص در فتنه سال 88 دشمنان ما امیدوار شدند اما زمانی که این حادثه بزرگ رقم خورد کشور ما به عنوان یک کشور مقتدر و مردمی در دنیا مطرح شد و همه توطئه‌هایی که دشمن طی ‌ماه‌ها برای کشور طراحی کرده بود، خنثی شد.
وی با بیان اینکه این حماسه بزرگ سبب بازسازی اقتدار و انسجام ملی ما در جهان شد، افزود: همه مردم جوانان و مسئولان وظیفه دارند که نگذارند این حماسه بزرگ فراموش شود، همانطور که ما 22 بهمن را هر ساله گرامی می‌داریم، این روز بزرگ نیز باید با همت مسئولین، مردم و رسانه‌ها گرامی داشته شود.
ملاحسنی تصریح کرد: اهمیت این روز بیشتر از سایر اتفاقات و رخدادها است و این مناسبت یک مناسبت ملی و دینی ملت ما است که هر سال مردم آن را یاد می کنند.
وی ادامه داد: ولایت و رهبری در انقلاب ما نقش بی‌بدیلی داشته است و همچنان که موجب پیروزی انقلاب شد در سال‌های پس از انقلاب نیز تضمین‌کننده اقتدار ما است.
مسئول بسیج دانشجویی استان قم گفت: در هشت سال دفاع مقدس نیز نقش ولایت نقشی بی‌نظیر بود همچنان که در رخدادهای پس از جنگ نیز نقش ولایت نقش ممتازی است.
وی عنوان کرد: عزت، آبرو، امنیت و اقتدار ما به شدت مورد تاثیر ولایت و رهبری است و ولایت و رهبری رکن اصلی این نظام اسلامی است.
وی اظهار امیدواری کرد: با قدردانی از این حماسه بزرگ بتوانیم راه شهدا و امام خمینی(ره) را ادامه دهیم.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول