اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی انتظامی فرماندار اسلامشهر :

روابط عمومی‌های ادارات پلی بین مردم و مسئولان هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی فرماندار اسلامشهر گفت: روابط عمومی‌های ادارات پل ارتباطی بین مردم و مسئولان ادارات هستند و به عنوان آیینه تمام‌نمای عملکرد ادارات هستند‌.

روابط عمومی‌های ادارات پلی بین مردم و مسئولان هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، مرتضی سبحانی‌پور عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات این شهرستان اظهار داشت: روابط عمومی های ادارات پل ارتباطی بین مردم و مسئولان ادارات هستند و به عنوان آیینه تمام نمای عملکرد ادارات در بین اذهان عمومی ‌مردم می‌باشند .
وی افزود: اساس تشکیل روابط عمومی، اطلاع رسانی و پیام رسانی می‌باشد و انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات ادارات و نهادها  باید توسط روابط عمومی‌ها منعکس و به اطلاع مردم رسانده شود، که متاسفانه علی‌رغم ‌انجام فعالیت‌های خوب از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان اطلاع رسانی دقیقی در این زمینه انجام نمی‌شود .
این مسئول گفت: جایگاه روابط عمومی در ادارات  جایگاه ویژه و ممتازی است و همسان با جایگاه کارشناسان و مدیران ارشد ادارات می‌باشد، به عنوان چشم اداره و بیان کننده  نقاط قوت و ضعف اداره نیز باید باشد، چرا که بیان نقاط ضعف ادارات  از زبان روابط عمومی‌ها باعث تقویت عملکرد آن دستگاه می‌شود .
سبحانی پور بیان داشت: اگر عملکرد مدیر اداره و یا  یک سازمان اطلاع رسانی نشود، آن نهاد دچار  مشکلاتی شده و از درو‌ن  دچار مشکلات فزآیند‌ه‌ای خواهد شد وعدم  اطلاع رسانی دقیق و صحیح و سریع توسط روابط عمومی علاوه بر مانع شدن از پیشرفت مطلوب اداره، باعث عدم رضایتمندی از سوی مردم می‌شود .
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن  انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: نقش و جایگاه مسئولان روابط عمومی‌های ادارات در تبلیغ  برای حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی  به ویژه در انتخابات، بسیار تاثیر گذار  و ارزشمند است .
سبحانی پور تاکید کرد : دشمنان انقلاب در طی 32 سال گذشته با تبلیغات دروغین سعی در دلسرد کردن مردم از مسئولان و ایجاد فاصله و اختلاف و نارضایتی از عملکرد مسئولان کرده‌اند ولی هوشیاری و بصیرت دینی مردم مانع از به ثمر رسیدن این توطئه‌ها شده است .
وی افزود: روابط عمومی‌ها باید با انعکاس صحیح و واقعی عملکرد نهادها  و دستگاه‌های اجرایی   موجبات رضایتمندی اقشار مختلف مردم را فراهم نمایند و در ضمن آن  برخی نارسایی‌ها و مشکلات  را نیز برطرف  کنند.
در ادامه این نشست،  مدیران و مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند و خواستار تشکیل کمیته‌های چهارگانه جهت  پیشبرد اهداف و برنامه‌های پیش روی این شورا و ارتقای جایگاه روابط عمومی در ادارات شدند.
در خاتمه این نشست، انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اسلامشهر برگزار و آقایان مسعود عزیزی مدیر روابط عمومی شرکت حمل و نقل  بین المللی خلیج فارس و حجت الاسلام  رضا شاهرخی مسئول روابط عمومی شهرداری چهاردانگه و غلامعلی فرمانی به عنوان اعضای اصلی و هادی منصوری مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش چهاردانگه بعنوان عضو علی البدل  این شورا  انتخاب  شدند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول