اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت روابط عمومی اداره کل صنعت و معدن صورت گرفت؛

راه‌اندازی شورای 14 روابط عمومی وزارت صنعت در کرمان

خبرگزاری فارس: به منظور هماهنگی و تعامل مناسب و افزایش اثر‌بخشی بین واحدهای استانی سازمان‌ها، شرکت‌های وابسته و تابعه سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان کرمان روابط عمومی شورای هم‌خانواده صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تشکیل شد.

راه‌اندازی شورای 14 روابط عمومی وزارت صنعت در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، به منظور هماهنگی و تعامل مناسب و افزایش اثر‌بخشی بین واحدهای استانی سازمان‌ها، شرکت‌های وابسته و تابعه سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان کرمان پیش از ظهر امروز روابط عمومی شورای هم‌خانواده صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تشکیل و راه‌اندازی شد.
عباس سعید مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در این جلسه اظهار داشت: با وجود تعدد روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در استان، شوراهای تخصصی روابط عمومی حول محور یک موضوع و فعالیت مشترک تشکیل نشده است.
وی افزود: در نخستین گام با توجه به گستردگی سازمان تازه تأسیس صنعت، معدن و تجارت به هدف یک‌پارچه‌سازی، هماهنگی و افزایش اثربخشی فعالیت‌های روابط عمومی این حوزه کاری‌، روابط عمومی شورای هم‌خانواده صنعت معدن و تجارت استان متشکل از 14 سازمان، اداره کل و نهاد تشکیل شد.
مسئولان روابط عمومی‌های سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان‌، اتاق بازرگانی، بانک صنعت و معدن‌، خانه صنعت و معدن‌، نظام مهندسی معدن‌، مجامع امور صنفی‌، توزیعی و تولیدی و شرکت‌های فرش‌، غله‌، شهرک صنعتی‌، حمل و نقل آبادان‌، حمل و نقل خلیج فارس و پشتیبانی امور دام استان‌ و دخانیات از اعضای شورای روابط عمومی هم‌خانواده صنعت‌، معدن و تجارت استان هستند.
به گزارش فارس در این جلسه روابط عمومی شورای هم خانواده صنعت‌، معدن و تجارت استان‌، مکان دبیرخانه شورا ساختمان شهید ایرانمنش سازمان صنعت، معدن و تجارت تعیین و با اجماع اعضا، عباس سعید به عنوان دبیر شورا انتخاب شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول