اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار قم؛

همایش روابط عمومی‌های استان قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش روابط عمومی‌های استان قم با حضور استاندار قم در تالار معصومیه استانداری این استان برگزار شد.

همایش روابط عمومی‌های استان قم برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همایش روابط عمومی‌های استان قم پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور، استاندار قم، محرری، معاونت منابع انسانی و پشتیبانی استانداری قم و مدیران روابط عمومی‌های استان قم در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد.
بر اساس این گزارش در این نشست که بیش از دو ساعت به طول انجامید مشکلات موجود در روابط‌عمومی‌ها بررسی و راهکارهای برطرف کردن این مشکلات نیز بررسی شد.
استاندار قم در این نشست با بیان اینکه مردم سرمایه عظیمی برای نظام محسوب می‌شوند، اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم تا خدماتی که در کشور و استان قم انجام می‌شود به صورت صحیح به مردم منعکس شود و این امر سبب می‌شود تا حمایتشان از نظام جمهوری اسلامی ایران بیشتر شود.
وی با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها باید تلاش کنند تا این خدمات به صورت صحیح منعکس شود، خاطرنشان کرد: خدمات بسیار ارزنده‌ای در کشور و به‌ویژه در قم انجام شده است که به‌درستی برای مردم انعکاس پیدا نکرده است و مثال این موضوع طرح آبرسانی از سرشاخه‌های دز به قم است.
حامد حجتی، مدیرکل روابط عمومی استانداری قم نیز در این همایش با بیان اینکه بحث آموزش یکی از مهم‌ترین بحث‌ها و خلاهای موجود در روابط عمومی‌های ادارات استان قم  محسوب می‌شود، بیان داشت: ما تلاش خواهیم کرد تا با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم کارگاه‌های آموزشی برای مسئولین روابط عمومی‌های استان قم برگزار کنیم.
همچنین در این مراسم چندتن از مسئولان روابط عمومی‌های ادارات استان قم به بیان مشکلات و ارائه راهکار برای بهبود وضع موجود پرداختند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول