اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان آذربایجان شرقی:

فضای مشارکتی و رقابتی خواست اصولگرایان است

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان آذربایجان‌شرقی برقراری نظم و آرامش را خواست اصلی مردم از نهادهای امنیتی و انتظامی در آستانه انتخابات دانست و گفت: فضای مشارکتی و رقابتی خواست اصولگرایان است.

فضای مشارکتی و رقابتی خواست اصولگرایان است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اصغر نعلبندپور شامگاه دوشنبه در جمع اصولگرایان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون مراحل مختلف و حساسی را از جریان لیبرال‌ها در اوائل انقلاب تا فتنه 88 پشت سر گذاشته و اکنون در آستانه مرحله حساس‌تری از این رخدادها یعنی انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم.
وی افزود: در چنین شرایطی اصلی‌ترین مورد برای اصولگرایان حرکت در مسیر قانون است و کسانی که وارد این عرصه شده‌اند باید بر اصل قانون پایبند باشند.
دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان آذربایجان شرقی در ادامه افزود: حرکت در خط امام و رهبری و پایبندی به ارزش‌های نظام انقلاب اسلامی را نصب‌العین خود قرار دهند.

حضور در انتخابات فضایی مشارکتی و رقابتی را می‌طلبد
نعلبندپور همچنین گفت: شایسته سالاری و انتخاب اصلح نیز خواسته‌ای است که مردم باید مدنظر داشته باشند تا فضا برای کسانی که عاشق خدمت به مردم و نظام هستند فرصت خدمتگزاری بیابند.
وی اضافه کرد: حضور در انتخابات نیز فضایی مشارکتی و رقابتی را می‌طلبد اما این بدان معنا نیست که هر کس با هر گرایشی می‌تواند در این عرصه ورود کند بلکه باید به رای و نظر شورای نگهبان تمکین شود.
نعلبندپور گفت: در این بین از شورای نگهبان نیز انتظار می‌رود تا با سعه صدر و دقت نظر و کوتاه نیامدن در مقابل عوامل غوغاسالاری زر و زور و تزویر همچون گذشته رسالت قانونی خود را به انجام برساند.

افرادی که از فتنه 88 برائت نجسته‌اند وارد انتخابات نشوند
دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: امیدواریم افرادی که هنوز از جریانات فتنه 88 برائت نجسته‌اند و از پشت به نظام خنجر می‌زنند وارد این میدان نشوند.
نعلبندپور تصریح کرد: البته با شعور و آگاهی ملت شریف ایران و حفظ وحدت به‌عنوان راهبرد اصولگرایان هر توطئه‌ای علیه این انقلاب خنثی شده و می‌شود.
وی برقراری نظم و آرامش را خواست اصلی مردم از نهادهای امنیتی و انتظامی در آستانه انتخابات دانست و افزود: امسال انتخابات پرشورتری را نسبت به سال‌های گذشته شاهد خواهیم بود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول