اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد:

وحدت حداکثری در جریان اصولگرای کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد گفت: این‌گونه که از شواهد و قرائن پیدا است یقین داریم که وحدت حداکثری در میان جریان اصولگرای کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می‌شود.

وحدت حداکثری در جریان اصولگرای کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می‌شود
سید علی‌محمد دانشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به نشست هم‌اندیشی جبهه متحد اصولگرایی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: برگزاری این همایش گام نخست در راستای ایجاد اتحاد در میان جریان اصولگرا بوده و از این پس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در چارچوب مشخص اعلامی از سوی ستاد مرکزی صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه جریان اصولگرا از بدو پیروزی انقلاب با عناوین مختلف همواره از اتحاد و همدلی در همه حوزه‌ها از جمله حوزه سیاسی برخوردار بوده‌اند، گفت: یکی از موضوعاتی که دشمن همواره از آن بیم دارد وحدت در میان این جریان است.
دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این همایش همه گروه‌های اصولگرایی شرکت خواهند کرد، بیان داشت: حضور همه اقشار اصولگرا از جمله جوانان و نوجوانان می‌تواند در راستای توسعه سیاسی و آشنایی با اهداف این جریان ناب انقلابی مؤثر باشد.
وی گفت: در این همایش مهندس باهنر و تنی چند از نمایندگان اصولگرای مجلس شورای اسلامی شرکت خواهند کرد که جلسه پرسش و پاسخ و سخنرانی نیز خواهیم داشت.
دبیر حزب مؤتلفه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این گروه که ریاست آن را باهنر به‌عنوان معین این استان در جبهه متحد اصولگرایی بر عهده دارد، همچنین جلسه‌ای را با شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایی کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد کرد.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا جبهه پایداری نیز در این همایش شرکت خواهد کرد، بیان داشت: همه گروه‌های شناسنامه‌دار اصولگرا در این همایش شرکت خواهند کرد اما، تاکنون به دلیل اینکه جبهه پایداری در هیچ جا به‌عنوان تشکل رسمی ثبت نشده به صورت رسمی از این گروه پیامی برای شرکت در این همایش دریافت نکرده‌ایم.
این عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: آن گونه که از شواهد و قرائن پیداست گروه‌های مختلف اصولگرایی در نهایت به وحدت دست خواهند یافت و در این استان نیز شاهد وحدت حداکثری جریان اصولگرا خواهیم بود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول