اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار و فرماندار سابق ثبت نام کردند

ثبت‌نام 34 نفر در اردبیل برای انتخابات مجلس نهم

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: در سه روز اول مهلت ثبت نام برای کاندیداهای مجلس نهم 34 نفر در استان اردبیل ثبت نام کردند.

ثبت‌نام 34 نفر در اردبیل برای انتخابات مجلس نهم
عباس دستباز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: از این تعداد 14 نفر در حوزه انتخابیه اردبیل و مابقی نیز در حوزه انتخابیه پارس‌‌آبادوبیله‌سوار، گرمی، مشگین‌شهر، خلخال و کوثر ثبت نام کردند.
وی با بیان اینکه تنها چهار روز از مهلت ثبت نام باقی مانده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود تعداد ثبت‌نام‌ کنندگان بین 70 تا 80 نفر باشند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بین ثبت‌ نام شدگان در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین استاندار سابق اردبیل منصور حقیقت‌پور برای ثبت نام و ارائه مدارک خود در فرمانداری اردبیل حضور یافت.
حقیقت‌پور استاندار سابق دولت دهم بعد از ماه‌ها حرف و حدیث در مورد حضور در انتخابات مجلس نهم به تمام مباحث پیرامونی خاتمه داد و با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری اردبیل کاندیداتوری خود را به صورت رسمی اعلام کرد.
حقیقت‌پور هم اکنون در دانشگاه‌های اردبیل نیز مشغول تدریس است.
کمال‌الدین پیرموذن فرماندار سابق پارس‌آباد در دوران اصلاحات و شهردار سابق اردبیل نیز برای حضور در انتخابات مجلس نهم ثبت نام کرد.
وی برادر نورالدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس ششم و هفتم است.
اما از افراد مشهور ثبت نام شده نیز می‌توان به نمایندگان فعلی اردبیل اشاره کرد که با حضور در ستاد انتخابات به صورت رسمی ثبت نام کردند.
از حوزه انتخابیه خلخال و کوثر نیز خبر می‌رسد امام جمعه سابق شهرستان خلخال حجت‌الاسلام احمد شجاعی در هنگام مراجعه به فرمانداری برای ثبت نام با مشکل به موقع نبودن استعفاء از عضویت هیئت علمی دانشگاه‌های اردبیل مواجه شده و قرار است در این زمینه رفع شبهه شود.
در حوزه انتخابیه مغان نیز شایعات بسیاری مبنی بر حضور کاندیداهای شاخص و سابق شنیده می‌شود که ثبت نام چهار نفر تا کنون قطعی شده است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول