اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سپیدان در مجلس هشتم:

ائتلاف کاندیداها مردم را از بلاتکلیفی در می‌آورد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ائتلاف اصولگرایان موجب از بین رفتن بلاتکلیفی مردم در انتخاب کاندیداها می‌شود.

ائتلاف کاندیداها مردم را از بلاتکلیفی در می‌آورد
عنایت‌الله هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با بیان اینکه ائتلاف بین اصولگرایان سرانجام صورت می‌گیرد، اظهار داشت: ائتلاف اصولگرایان اثرات مثبتی هم در جامعه و هم در مجلس دارد و در شهرهای بزرگ که مردم شناخت کافی از نمایندگان ندارند به آنان کمک می‌کند تا نماینده شایسته و مورد نظر خود را انتخاب کنند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: مردم دیگر عوامل فتنه و جریان انحرافی را شناخته‌اند و توجهی به این مسائل ندارند لذا کاندیدای مورد نظر خود را بر اساس شناخت و شایستگی و کارآمدی و تجربه انتخاب می‌کنند.
وی اضافه کرد: انتخاب کاندیداهای قومی در شهرستان‌هایی که یک نماینده دارند به نفع آن شهرستان و کشور نیست و مردم باید با دیدگاه‌های فراتر و کلان کشوری برای توسعه کشور، به انتخاب اصلح بیاندیشند.
این نماینده مجلس اضافه کرد: شناخت درست و دقیق از کاندیداها با توجه به کارآمدی و تجربه آنان تاثیر بسزایی دارد و نباید انتخاب، تنها بر اساس قومی بودن صورت گیرد.
هاشمی تصریح کرد: امسال تنها در 10 درصد از حوزه‌های انتخاباتی، انتخابات به صورت رایانه‌ای برگزار می‌شود و در مابقی حوزه‌ها مانند سال‌های گذشته انتخابات صورت می‌گیرد.
نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به شرط داشتن مدرک و ارتقای آن به کارشناسی ارشد اعتقاد ندارم و به این طرح نیز رای ندادم چرا که از مشارکت بیشتر مردم در انتخابات جلوگیری می‌شود.
این عضو مجلس هشتم ابراز داشت: تجربه و شناخت از مسائل کشور بسیاری از افرادی که دارای مدرک لیسانس هستند از افرادی که مدرک دکترا دارند بیشتر و بهتر است.
وی خاطرنشان کرد: اگر فرد دارای مدرک بالا با بازدهی خوب باشد می‌تواند موثر باشد اما تنها فقط داشتن مدرک کارشناسی ارشد برای حضور در مجموعه‌ای که قانون کشور در آن تصویب می‌شود موثر و کارگشا نیست.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرکت در انتخابات حق تمام مردم است و اگر کسی در انتخابات شرکت نکند این حق را از خود گرفته است.
هاشمی افزود: ورود افراد با پایبندی به اصول و سلیقه‌های مختلف در مجلس موجب تفکرات بیشتر در تصمیم‌سازی و قانون‌گذاری می‌شود.‌
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول