اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید فیروزکوه خبر داد

ارائه خدمات حمایتی به خانواده‏های شهدا در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه گفت: در سال جاری خدمات ارزنده‏ای به منظور تکریم و حمایت از خانواده‌های شهدای این شهرستان در چارچوب وظایف به آنها ارائه شده است.

ارائه خدمات حمایتی به خانواده‏های شهدا در فیروزکوه
حبیب‏الله امیری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در درجه نخست وظیفه و هدف اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران، تکریم از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان است که بدون ادعا و خالصانه در هشت سال دفاع مقدس خود را فدای اسلام، ناموس و ارزش‌های این انقلاب کرده‌اند.
وی اضافه کرد: برنامه‌‌ها و خدماتی که طبق قانون برای بنیاد شهید و امور ایثارگران تعریف شده تا به خانواده‌های این عزیزان ارائه شود، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مبارزه‌طلبی و حفظ ارزش‌های والای شهیدان انجام می‌گیرد.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه ادامه داد: این نهاد همه ساله برنامه‌های متنوع و خاصی را در راستای تحقق این اهداف در قالب ستادهای جداگانه و مختلف اجرا می‌کند.
امیری تصریح کرد: همکاری مسئولان شهرستان فیروزکوه نیز تا به حال در این زمینه‌ها خوب و مناسب بوده است.
وی تاکید کرد: انتظار ما این است که کارمندان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی با برخورد مناسب به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان خدمت‌رسانی و از آنها بیشتر حمایت کنند.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: مردم نیز باید به منظور تجلیل از این خانواده‌ها و حفظ این سرمایه‌های ملی، نام آنها بیشتر مطرح کنند.
امیری ادامه داد: مردم باید راه شهیدان را که راهی خدایی و اسلامی است، ادامه دهند و از خانواده‌های شهیدان که یادگاری‌هایی از آنها برای این انقلاب و جامعه هستند، پشتیبانی کنند.
وی عنوان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی خوب شهرستان فیروزکوه و اینکه در میان سه استان قرار دارد، هر ساله شاهد حضور و مهاجرت خانواده‌های شهدا و ایثارگران زیادی برای گردش و استفاده از آب و هوای خوب این منطقه و حتی سکونت آنها در این شهرستان هستیم.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه گفت: برای این افراد نیز امکانات خوبی در زمینه رفاهی، گردشگری، بهداشتی و امنیتی فراهم شده و و از آنها استقبال ویژه‌ای می‏شود.
امیری بیان کرد: در نخستین کنگره سرداران شهید در استان تهران که با حضور مسئولان استانی و کشوری بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، در مجموع طبق آمار شهرستان فیروزکوه، تعداد 486 شهید، هفت سردار شهید و دو روحانی شهید به دفاع مقدس تقدیم کرده که آنها از افتخارات بزرگ این شهرستان هستند.
وی تصریح کرد: در شش ماه ابتدای سال جاری خدمات ارزنده‏ای به منظور تکریم و حمایت از خانواده‌های شهدا در چارچوب وظایف به آنها ارائه شده است.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: در مناسبت‌های مذهبی و ملی با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران برنامه‏های مختلفی برگزار شده و توانستیم در کنار آنها به دل‌های این عزیزان شادی، نشاط و دلگرمی هدیه کنیم.
امیری اذعان داشت: همچنین در شرایط مختلف توانستیم از آنها حمایت و دلجویی و مشکلات آنها را در همه زمینه‌ها برطرف کنیم.
انتهای پیام/ن۲۰/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول