اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی نهمین دوره انتخابات مجلس در آذربایجان غربی:

زنان کشور را بیمه کردند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان غربی گفت: زنان با حضور خود در صحنه‌های انقلابی انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

زنان کشور را بیمه کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری صبح امروز در نشست مشترک دفتر امور بانوان استانداری آذربایجان غربی و نمایندگان امور بانوان ادارات و سازمان‌های این استان که در سالن جلسات استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: نقش بانوان در صحنه‌های انقلاب، دوران ستمشاهی،‌ راهپیمایی‌های انقلابی و پشتیبانی عظیم از جبهه‌های حق علیه باطل انجام داده‌اند قابل فراموشی نبوده و ایثار و فداکاری این زنان که با قربانی کردن فرزندانشان خود را در سرلوحه زنان دنیا قرار داده‌اند هیچگاه فراموش نمی‌شود.
وی تصریح کرد: زنان پس از دفاع مقدس همواره در صحنه بودند و ایران اسلامی را بیمه کردند.
این مسئول افزود: شاید بهترین حرکتی که خانواده‌ها انجام داده‌اند و زنان با غیرت دینی خود همپای مردان در صحنه حاضر شدند حرکت عظیم 9 دی باشد که زنان در این حماسه حضور پررنگ در صحنه داشتند و این امر نشان از وفاداری مردم ایران به ویژه بانوان در تاریخ ایران اسلامی و در دفاع از ولایت است و بر این اساس و به جهت بیداری اسلامی منطقه امروز نقش زنان ایران در این عرصه پررنگ‌تر از گذشته شده است.
نیساری ادامه داد: امروز اگر زنان یمنی با حضور میلیونی خود علیه فرعون خود نهیب بر می‌آورند همه اینها نشان از الگوگیری زنان یمنی از زنان مسلمان ایران است.
وی افزود: در یمن زنان در میدان التحریر در دفاع از کشور و اعتقادات خود فعال هستند و در بحرین و تونس با وجود کشتارهای آل‌احمد اگر مردان در صحنه حضور دارند زنان نیز بی‌واهمه به صحنه می‌آیند و فریاد خود را به دنیا اعلام می‌کنند.
این مسئول با اشاره به جایگاه زنان در جوامع اسلامی، گفت: جایگاه ویژه زنان به مسئولان نظام، دولت و تمام کسانی که در صحنه‌های انقلاب بودند پوشیده نیست.
نیساری اظهار داشت: این دهه از فجر انقلاب که در سی و سومین سالگرد آن قرار داریم با ویژگی‌ منحصر به فرد در راه است و بانوان شاغل در بخش امور بانوان ادارات باید برای بانوان شهر برنامه‌های ویژه‌ای داشته باشند.
وی با بیان اینکه در شش سال گذشته برنامه‌های هفته دهه ‌فجر با محرم همراه می‌شد، افزود: باید سبک و روش جلسات ما در دهه‌ فجر با حال و هوای جشن و شادی همراه باشد تا از برنامه‌های دهه ‌فجر نهایت استفاده را برده باشیم.
انتهای پیام/م20/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول