اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه خبر داد

ثبت‌نام بانوان جویای کار در بنیاد تعاون و توسعه کار‌آفرینی

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه با اشاره به احداث بنیاد تعاون و توسعه کار‌آفرینی زنان گفت: بانوان جویای کار می‌توانند به این بنیاد مراجعه و ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام بانوان جویای کار در بنیاد تعاون و توسعه کار‌آفرینی
نسرین بهادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: کسب درآمــد تنها وظیفه مــرد نیست، بلکه باید محبت نیز به خانـــــواده وجود داشته باشد، لذا آموزش‌هایی برای مردان در نظر گرفته شده است که زوجین با هم آن‌ها را فرا می‌گیرند.
وی با اشاره به اینکه مردان نباید احساس کنند نیاز به آموزش ندارند، اضافه کرد: آن‌ها باید در آموزش‌های در نظر گرفته شده، شرکت کنند.
مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه ادامه داد: تاکنون به کارکنان و کارمندان ادارات آموزش‌هایی داده شده و در مدارس و سایر قسمت‌های جامعه نیز همین کار در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: اگر هر دستگاهی وظیفه خود را به درستی انجام دهد، هیچ کاری روی زمین نمی‌ماند.
بهادری اضافه کرد: در برنامه‌ریزی قانون اساسی و دستگاه‌های دولتی تمام این نکات پیش‌بینی شده است.
وی تصریح کرد: زنان ما باید دارای هویت باشند تا در مقابل تهاجم فرهنگی آسیب‌ نبینند و به برکت دین اسلام فرهنگ غنی و محکمی برای زنان وجود دارد.
مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه ادامه داد: زن بر‌اساس آموزش‌های دین اسلام به ارزش واقعی خود پی می‌برد و تمام دستگاه‌ها باید تلاش کنند در این راستا، شأن زن را در جای خود تثبیت کنند.
وی افزود: در سال‌های اخیر زنان موفقیت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف تحصیلی، شغلی و اجتماعی داشته‌اند.
بهادری اظهار کرد: گاهی عدم مهارت و نداشتن درآمد مالی برای زنان بحران‌زا می‌شود لذا ما در تمام استان و شهرستان‌ها، کانون‌های فرهنگی اجتماعی بانوان داریم که مکانی برای حضور فعال بانوان هستند و خدمات زیادی ارائه می‌دهند.
وی با اشاره به ضرورت رعایت عفاف و حجاب در جامعه تصریح کرد: مردان هم باید عفاف و حجاب خود را حفظ کنند.
مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه با اشاره به احداث بنیاد تعاون و توسعه کار‌آفرینی زنان اظهار کرد: بانوان جویای کار می‌توانند به این بنیاد مراجعه و ثبت‌نام کنند.
وی ادامه داد: کسب درآمد مالی برای زنان، برخی از آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد، به شرطی که آقایان درآمد خانم‌ها را نقطه ضعفی برای خود ندانند.
بهادری در پایان گفت: دولت امسال برنامه‌های بسیاری برای رفع بیکاری دارد و امیدواریم به زودی این مشکل در سطح استان رفع شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول