اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین:

فاز دو بوستان بانوان 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: فاز دو بوستان بانوان قزوین که در زمینی به مساحت تقریبی یک هکتار در ضلع شمالی میدان شهید بابایی در دست احداث است، 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فاز دو بوستان بانوان 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، حسین بهزاد پور در بازدید از مراحل ساخت بوستان بانوان قزوین بیان کرد: فاز دو بوستان بانوان در کنار بوستان نرگس (فاز یک بوستان) در زمینی به مساحت 9 هزار و 900 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 160 میلیون ریال در مدت شش ماه کاری احداث خواهد شد.
بهزاد پور افزود: فاز دو بوستان بانوان دارای امکانات بسیار مناسب برای استفاده بانوان و یک فضای آرام و ورزشی است که از جمله زمین پینگ پنگ، تنیس، پیست پیاده‌روی، آلاچیق، فضای سبز و سرویس‌های خدماتی و بهداشتی است.
وی عنوان کرد: هدف از ساخت فاز دو بوستان بانوان افزایش سرانه فضای سبز، آماده کردن مکان‌های ورزشی اختصاصی برای بانوان با عنایت به استقبال بانوان از بوستان نرگس و فراهم کردن محلی امن و آرام برای بانوان اعلام کرد.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین خاطر نشان کرد: به یاری خداوند متعال و تلاش نیروهای اجرایی و ناظران پروژه امید می‌رود این بوستان در سه ماهه اول سال 91 به بهره‌برداری برسد.
همچنین به گزارش روابط عمومی شهرداری قزوین، سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با اشاره به اجرای نقاشی دیواری طرح قدیم سبزه میدان قزوین در خیابان نادری اظهار کرد: نقاشی دیواری سبزه میدان با هدف نمایش و یادآوری قدمت و پیشینه تاریخی این میدان به شهروندان و گردشگران شهر بر مبنای عکسی از آن که متعلق به سال 1312 است، بر دیواری در ابتدای خیابان نادری اجرا شد.
محمد اسماعیل حافظی افزود: این محل با توجه به یکسان بودن زاویه دید دیوار ساختمان با عکس موجود انتخاب شده است.
وی مدت اجرای این پروژه را 30 روز کاری عنوان کرد و گفت: در پروژه نقاشی دیواری طرح قدیم سبزه میدان، مجری تلاش کرده تا نسبت به انتقال طرح به صورت دقیق و با جزئیات موجود اقدام کند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول