اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

رونمایی از نخستین پایگاه اطلاع‌رسانی بانوان کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از رونمایی نخستین پایگاه اطلاع‌رسانی بانوان این استان در دهه فجر امسال خبر داد.

رونمایی از نخستین پایگاه اطلاع‌رسانی بانوان کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مریم گشتاسبی امروز در نشست هماهنگی کمیته بانوان ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد با  اشاره به نقش روشنگرانه زنان در خلق بزرگ‌ترین حادثه و معجزه قرن یعنی انقلاب اسلامی اظهار کرد: زن مسلمان ایرانی ثابت کرد که در عین حفظ  دیانت و پاکدامنی، می‌تواند تاریخ‌ساز باشد.
مشاور استاندار و مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنان ایرانی در انقلاب اسلامی به روشنی بیان کردند که زن می‌تواند در تمام عرصه‌های اجتماعی و سیاسی حضور داشته باشد و اعتقادات دینی او مانع از شرکت در فعالیت‌های اجتماعی نخواهد شد.
گشتاسبی بیان داشت: حضور در راهپیمایی‌های گسترده علیه رژیم و افشاگری‌های مختلف به ویژه در جمعه خونین 17 شهریور با کودکان در بغل و مشت‌های گره کرده و نوشیدن جام شیرین شهادت، همه و همه به احیای دین و ظهور و بروز انقلاب اسلامی منجر شد.
وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز زنان در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب در همه عرصه‌ها تا به امروز نقش اساسی داشته‌اند.
وی در ادامه گفت: دو رهاورد عمده انقلاب اسلامی به ویژه برای زنان ایجاد خودباوری و حفظ و بازیابی هویت اسلامی بود که مهم‌ترین وسیله در حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب و عزت و اقتدار ملت مسلمان ایران محسوب می شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه خانواده در اسلام به عنوان واحد بنیادین و کانون رشد و تعالی انسان و مؤثرترین عامل در انتقال فرهنگ و ارزش‌های اسلامی محسوب می‌شود، گفت: با توجه جدی به چالش‌های حوزه زنان از جمله تصحیح نگاه غلط مسئله زن و مرد، داشتن نگاه جامع برگرفته از نگاه اسلام و ارزش‌گذاری و توجه به کرامت زن موجب استحکام بیشتر کانون‌های خانواده می‌شود.
گشتاسبی گفت: برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های هنری و اجتماعی، رونمایی از اولین پایگاه اطلاع‌رسانی و ماهنامه تخصصی بانوان کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری گفتمان‌های تخصصی در مدارس، برپایی نمایشگاه‌های تخصصی حجاب و عفاف، از برنامه‌های پیشنهادی دهه‌فجر این استان است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول