اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محرومیت 30 روستای فهرج از آب آشامیدنی؛

آبرسانی به روستاهای فهرج با یک دستگاه تانکر انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب روستایی فهرج گفت: 30 روستا در این شهرستان از آب آشامیدنی محروم هستند و آبرسانی به آنها با یک دستگاه تانکر استیجاری به صورت سیار انجام می‌شود.

آبرسانی به روستاهای فهرج با یک دستگاه تانکر انجام می‌شود
احمد بهرامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فهرج با بیان اینکه 30 روستای بخش نگین کویر و بخش مرکزی شهرستان فهرج از شبکه آب آشامیدنی محروم هستند، اظهار داشت: آبرسانی به این روستاها با یک دستگاه تانکر استیجاری به صورت سیار در حال انجام است.
وی افزود: آب و فاضلاب روستایی شهرستان فهرج همچنین 66 روستا را زیر پوشش دارد که نیاز به توسعه و بازسازی خطوط انتقال و شبکه داخلی دارند و بیشتر این خطوط مستهلک و بیش از 20 سال از عمر مفید آنها می‌گذرد.
بهرامی بیان کرد: برای تعویض و توسعه شبکه آب آشامیدنی و بازسازی خطوط انتقال آب نیاز به اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان است.
وی از اختصاص یک ‌میلیارد و 500 میلیون تومان برای آبرسانی به روستاهای یوسف‌آباد، محمدآباد، ابراهیم‌آباد، دهنو، چاهدگال، مرادآباد و پشت‌ریگ و تلمبه‌های وحدت خبر داد و گفت: به زودی کار آبرسانی به این روستاها آغاز می‌شود.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی فهرج خواستار تجهیز امور آب و فاضلاب روستایی به یک دستگاه بیل مکانیکی برای اجرای عملیات‌های رفع نشتی و اصلاح شبکه شد.
به گزارش فارس، مهم‌ترین مشکل روستاهای شهرستان فهرج نبود آب آشامیدنی سالم است و ساکنان بسیاری از روستاها باید آب مورد نیاز خود را از موتور پمپ‌های کشاورزی تأمین کنند.
نبود آب آشامیدنی در تابستان‌های گرم و سوزان این شهرستان زندگی را برای ساکنان روستاها سخت می‌کند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول