اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان:

پینگ‌پنگ بازان اصفهان روانه رقابت‌های فجر می‌شوند

خبرگزاری فارس: مربی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: در رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز فجر، سه نفر از ورزشکاران اصفهانی خود را برای حضور در این مسابقات آماده کرده‌اند.

پینگ‌پنگ بازان اصفهان روانه رقابت‌های فجر می‌شوند
سیده شیرین درخشنده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در رقابت‌های بین‌المللی تنیس روی میز فجر که در تاریخ 27 تا 30 آذر ماه سال جاری، در تهران برگزار می‌شود، محمد فرقدانی، سجاد حسینی و محمد امین نمایندگان اصفهان در این مسابقات حضور دارند.
وی در مورد نتایج رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی تیم پیشکسوتان برای شرکت در رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی کشوری اظهار داشت: در رده سنی 40 تا 49 سال محمد ابراهیمیان رتبه نخست، محمود شمس رتبه دوم و محمد اظهری رتبه سوم را کسب کرد.
مربی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان ادامه داد: در رده سنی 50 تا 59 رقابت‌های تنیس روی میز پیشکسوتان دیروز که از ساعت 8.30 دقیقه صبح آغاز به کار کرد، حسین رئیس، علی اقتصادی و محمد دلیلی به ترتیب مقام نخست تا سوم را از آن خود کردند.
وی افزود: در رده سنی 60 سال به بالای رقابت‌های تنیس روی میز پیشکسوتان، غلام حسین راد اول، حسن ریاحی دوم و گلستان سوم شد.
درخشنده همچنین اشاره‌ای به رقابت‌های تنیس روی میز خردسالان کرد و افزود: در این مسابقات که برای حضور  پینگ‌پنگ بازان خردسالان استان اصفهان در رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی کشور برپا شد میلاد عابدیان، آرین همتیان و وحید توکلی به ترتیب مقام نخست تا سوم را کسب کردند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول