اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نجیب‌زاده خبر داد

برگزاری یادواره 300 شهید فرهنگی مازندران اواخر دی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه کربلای مازندران گفت: نخستین یادواره 300 شهید فرهنگی مازندران نیمه دی ماه سال جاری در ساری برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره 300 شهید فرهنگی مازندران اواخر دی
محسن نجیب‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه شهدا سند افتخار جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند، اظهار داشت: پیشرفت‌های علمی و فرهنگی کشور نعمتی است که خون شهدا برای این تعالی به ودیعه گذاشته شد.
وی یکی از مولفه‌های پاسداشت شهدا را برگزاری یادواره‌ها دانست و یادآور شد: رهبری بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در نظام جمهوری اسلامی تاکید دارند.
نجیب‌زاده با اشاره به اینکه امسال با همکاری آموزش و پرورش اقدام به برگزاری یادواره شهدای فرهنگی در سطح استان داریم، تصریح کرد: تاکنون چند جلسه ستادی برای برگزاری یادواره‌های شهدا در مرکز مازندران تشکیل و مصوبات خوبی اخذ شد تا بتوانیم برنامه جامع فرهنگی را در یادواره 300 شهید فرهنگی مازندران داشته باشیم.
این مسئول با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای میزبانی یک هزار و 200 نفر را در حسینیه عاشقان کربلا در دستور کار قرار دادیم، خاطرنشان کرد: مداحی، پخش کلیپ، ارائه بسته‌های فرهنگی ویژه یادواره شهدا و برنامه‌های فرهنگی با موضوع‌های ایثار و شهادت از برنامه‌های روز یادواره است که با حضور خانواده‌های شهدای فرهنگی برگزار می‌شود.
نجیب‌زاده با بیان اینکه در سال گذشته یادواره شهدای دانش‌آموز استان مازندران در ساری برگزار شد، ابراز داشت: برگزاری برخی یادواره‌های شهدای دانش‌آموز را در مدارس شهرستان‌های استان داشتیم.
وی با اشاره به اینکه نخستین شهید فرهنگی مازندران شهید ولی‌پور از شهرستان قائمشهر بود، گفت: هم اکنون دختر شهید ولی‌پور در جایگاه مدیریتی مسئولیت آموزش و پرورش منطقه کیاکلا را برعهده دارد.
مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی گسترده و نوین می‌تواند در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید اثرگذار باشد، خاطرنشان کرد: بیش از نیمی از مدارس و کلاس‌های درس با نام شهدا مزین شد.
این مسئول اذعان داشت: ستاد یادواره شهدای فرهنگی در نظر دارد در مراسم فرهنگی فرهنگ ایثار و شهادت که در قالب یادواره‌های شهدا در مازندران برگزار می‌شود از مولفان و نویسندگان دفاع مقدس تجلیل کند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول