اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس تبلیغات شوشتر تاکید کرد:

تکمیل سریع مرکز فرهنگی روستای پیرگاری شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر بر تکمیل و تجهیز سریع مرکز فرهنگی روستای پیرگاری از توابع این شهرستان تاکید کرد.

تکمیل سریع مرکز فرهنگی روستای پیرگاری شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام حیدر شهریاری صبح امروز در بازدید از روستای پیرگاری و مرکز فرهنگی در حال ساخت این روستا اظهار داشت: ساخت مرکز فرهنگی این روستا باید در اسرع وقت به پایان برسد و در این باره باید تلاش بیشتری شود.
این مقام مسئول با تاکید بر رونق فعالیت‌های فرهنگی در روستاها، بیان کرد: روستاهای شهرستان شوشتر باید در امور فرهنگی فعالیت بیشتری داشته باشند و لازمه تحقق این هدف، ساخت مراکز فرهنگی در روستاهاست.
وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری ساخت خانه‌های عالم در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان شوشتر است، افزود: ساخت خانه‌های عالم می‌تواند در رفع مشکلات فرهنگی روستاها تاثیر فراوانی داشته باشد.
شهریاری گفت: امسال در روستاهای شهرستان شوشتر پنج خانه عالم جدید ساخته و در اختیار روحانیان مستقر قرار داده می‌شود.
وی با اشاره به روند ساخت خانه‌های عالم در روستاهای شهرستان تاکید کرد: باید چنان کار کنیم که هر روستا دارای خانه‌ای برای عالم باشد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر با اشاره به تعداد خانه‌های عالم در این شهرستان، افزود: در روستاهای شهرستان شوشتر 10 خانه عالم آماده و بهره‌برداری شده وجود دارد که ساخت این تعداد جدید نیز شمار این خانه‌های عالم را به عدد 15 خواهد رساند.
وی با اشاره به برخی از روستاهای دارای خانه عالم در شهرستان شوشتر تاکید کرد: در شرایط کنونی روستاهای مهدی‌آباد، گوریه، لنگر، سه بنه و... در این شهرستان دارای خانه عالم هستند.
به گفته این مقام مسئول، ساخت خانه عالم در راستای ایجاد رفاه نسبی برای مبلغان در مناطق محروم است و  محرومیت فرهنگی مناطق محروم در شهرهای دور افتاده بدین طریق کاهش می‌یابد.
شهریاری با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته توجه ویژه‌ای به ساخت خانه‌های عالم شده است، گفت: در سال‌های گذشته در ساخت خانه‌های عالم در سطح شهرستان شوشتر همتی جهادگونه شده است و توجه مسئولان استانی به این شهرستان شایسته قدردانی است.
وی گفت: در برخی از روستاهای شهرستان شوشتر روستاییان برای ساخت خانه‌های عالم مشارکت بسیار خوبی دارند ولی توان مالی برای تکمیل این مکان‌ها وجود ندارد و به این دلیل تلاش می‌شود تا با اعتبارات سال جاری این فضاها تکمیل و برای استفاده آماده شوند.
شهرستان شوشتر با داشتن بیش از 106 روستا در شمال خوزستان واقع است.
 انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول