اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تقویم جمهوری اسلامی

نهم دی روز میثاق با ولایت است

خبرگزاری فارس: فرماندار کاشان گفت: نهم دی ماه به عنوان روز بصیرت و میثاق با ولایت در تقویم جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسید.

نهم دی روز میثاق با ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان علیرضا جوادی دوشنبه شب در جمع مردم روستای آزران از توابع این شهرستان اظهار داشت: نهم دی سال 88، روز بیداری و بصیرت ملت ایران در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان انقلاب و رهبری بود.
وی این حرکت آگاهانه در این روز نشأت گرفته از تفکر اسلامی و الهی و بصیرت مردم دانست و افزود: در روز نهم دی سال 88 ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به صورت خودجوش در اقدامی ماندگار برای دفاع از اسلام و ولایت به خیابان‌ها آمده و بساط فتنه‌گران و حامیان آنان را برچیدند.
فرماندار کاشان عنوان کرد: استکبار جهانی با همکاری صهیونیسم جهانی بیش از هشت سال سرمایه‌گذاری کرده بود تا در فتنه سال 88 به اهداف شوم خود برسد، اما ملت بصیر ایران اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری همه نقشه‌های آنان را در نهم دی سال 88 نقش بر آب کرد.
این مسئول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که زوایای پنهان این فتنه در سال‌های آینده نمایان می‌شود، بیان داشت: بعد از گذشت دو سال از فتنه سال 88 اکنون زوایای پنهان آن یکی بعد از دیگری آشکار می‌شود. 
جوادی یادآور شد: از نهم تا نوزدهم دی به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شده که دهه آگاهی‌بخشی ملت سرافراز ایران اسلامی و میثاق دوباره با ولایت است.
وی با تأکید بر لزوم برگزاری باشکوه یوم الله نهم دی خاطرنشان کرد: برگزاری باشکوه مراسم 9 دی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و حامیان آنان است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول