اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و ترابری دماوند خبر داد

نیاز به 5 میلیارد تومان اعتبار برای تعریض جاده همند آبسرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شهرستان دماوند از نیاز به 5 میلیارد تومان اعتبار برای تعریض جاده همند آبسرد خبر داد.

نیاز به 5 میلیارد تومان اعتبار برای تعریض جاده همند آبسرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سید محمدرضا موسوی عصر دوشنبه در جریان دیدار مسئولان اداره راه و ترابری شهرستان دماوند با امام جمعه این شهر پیرامون پروژه تعریض محور همند آبسرد اظهار داشت: در خصوص پروژه تعریض جاده همند هنوز مبادله موافقتنامه‏ای انجام نشده است.
وی ادامه داد: این بدان معنی است که با توجه به قوانین موجود، اداره راه و ترابری استان تهران هنوز تعهدی برای انجام این طرح ندارد.
موسوی با اشاره به پیش‏بینی‏های اعتباری این طرح خاطر نشان کرد: پیش‏بینی اعتباری اداره راه و ترابری شهرستان دماوند در خصوص این طرح نیاز به اختصاص رقمی بالغ بر 5 میلیارد تومان را نشان می‏دهد.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان دماوند تصریح کرد: اعتبار اختصاص یافته برای اجرای این طرح البته به شرط ابلاغ، نزدیک به 150 میلیون تومان یا در واقع صرفا سه درصد کل نیاز اجرای پروژه است.
وی افزود: مجموعه راه و ترابری بنا بر وظیفه ذاتی خود نسبت به اجرای این طرح، پیمانکار پروژه را تعیین کرده، اما اگر مبادله موافقتنامه آن توسط استانداری انجام نشود به طور قطع کاری صورت نخواهد گرفت.
 
* کمربندی گیلاوند؛ طرحی گرفتار پشت دیوار معارضان
موسوی در خصوص طرح کمربندی گیلاوند نیز ابراز داشت: طرح کمربندی گیلاوند از شهریور ماه گذشته کار خود را با تجهیز کارگاه آغاز کرد.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان دماوند، وجود معارضان متعدد را مانع تداوم مراحل اجرایی طرح کنارگذر گیلاوند خواند. همچنین این مسیر در ادامه کار خود با اراضی با دو معارض شخصی و سازمان اوقاف و امور خیریه مواجه شده است.
این مسئول پیرامون راهکارهای موجود برای برون‏رفت از این شرایط گفت: از جمله راهکارهایی که برای برون‏رفت از وضع موجود در دست بررسی قرار دارد، تغییر مسیر احداث کنارگذر گیلاوند و دوری از اراضی مورد اختلاف معارضان است.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان دماوند در پایان اذعان داشت: این طرح نیز با وجود تجهیز کارگاه و آغاز عملیات اجرایی از سوی پیمانکار بخش خصوصی هنوز مشمول دریافت اعتبار نشده است.
انتهای پیام/ن20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول