اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نصب سامانه‏های روشنایی

نقاط کور جاده‏های دماوند روشن شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شهرستان دماوند از نصب سامانه‏های روشنایی در نقاط کور جاده‏های این شهرستان و رفع خطر از این مناطق خبر داد.

نقاط کور جاده‏های دماوند روشن شد
سیدمحمدرضا موسوی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: در سال‏های گذشته بخش عمده‏ای از مسیرهای کور شهرستان دماوند روشن شده بود.
وی ادامه داد: جاده‏های شهرستان از وجود دو نقطه کور فاقد روشنایی، البته واقع در محدوده خدماتی شهرداری‏ها رنج می‏برد.
موسوی ادامه داد: این دو نقطه کور در 1.5 کیلومتر پیش از پاسگاه پلیس راه گیلاوند و محدوده سه راهی مهرآباد تا محدوده پل "نمیر" رودهن قرار داشت.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان دماوند از رفع معضلات این نقاط کور خبر داد و افزود: خوشبختانه در سایه پیگیری‏های به عمل آمده ضعف این نقاط به طور کامل رفع شد.
وی تصریح کرد: بدین ترتیب خروجی دماوند از محل پاسگاه  پلیس راه گیلاوند تا ابتدای بومهن و بعد از تقاطع غیرهمسطح این شهر در هر دو مسیر رفت و برگشت و گردنه "اوزنه" روشن شده است.
موسوی از وجود طرح‏های دیگری در این خصوص خبر داد و افزود: پیرامون طرح‏های نصب روشنایی در جاده‏های شهرستان دماوند برنامه‏های دیگری نیز وجود دارد که به فراخور تخصیص اعتبارات آتی اجرایی می‏شود.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان دماوند از اجرای بیش از 15 هزار تن طرح‏های لکه‏گیری در جاده‏های این شهرستان در یک سال اخیر خبر داد.
وی تصریح کرد: این طرح‏ها در انواع جاده‏های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان دماوند و در راستای رضایت مردم صورتی اجرایی به خود گرفت.
انتهای پیام/ج30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول