اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان در میان مردم؛

جاده اصلی بوشهر به خوزستان بازگشایی شد‌

خبرگزاری فارس: جاده اصلی بوشهر به خوزستان بازگشایی شد.

جاده اصلی بوشهر به خوزستان بازگشایی شد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، جاده اصلی استان بوشهر به خوزستان در محور آبپخش که از ساعت 16 امروز مسدود شده بود با حضور مسئولان ارشد شهرستان و استان در میان تجمع‌کنندگان و قول مساعد مسئولان مبنی بر برخورد شدید با اشرار مسلح بازگشایی شد و مردم به آرامی به تجمع خود پایان دادند و هم‌اکنون رفت و آمد در این مسیر ادامه دارد.
رئیس شورای اسلامی آبپخش در پایان این تجمع با تقدیر از خویشتن‌داری مردم اظهار داشت: از مسئولان ارشد استان بوشهر و شهرستان دشتستان انتظار داریم نسبت به استقرار دادگاه عمومی در آبپخش اهتمام ورزند تا امنیت در این منطقه ایجاد شود.
مصطفی رضایی افزود: ارتقای کلانتری آبپخش به فرماندهی انتظامی نیز از دیگر خواسته‌های بحق مردمی است که امیدوار هستیم جامه عمل پوشیده شود.
وی اذعان داشت: این تجمع در واقع به منظور برخورد شدید با عوامل ناامنی در منطقه صورت گرفته و مسئولان استان و شهرستان قول مساعد داده‌اند که با عوامل ناامنی شدیدا برخورد کنند.
این مسئول گفت: مردم آبپخش مردمانی مومن و معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در این تجمع نیز حمایت کامل خود را از نظام ابراز داشتند و تنها خواستار برخورد با اخلالگران در نظم عمومی مردم هستند.
رضایی خاطرنشان کرد: این اطمینان را می‌دهیم که تا انتهای هفته جاری شاهد برخورد قاطعانه مسئولان با عوامل بی‌نظمی و اشرار باشیم و از مردم انتظار داریم همانند گذشته خویشتن‌داری کنند تا به نتیجه لازم برسیم.
بر اساس این گزارش، هم‌اکنون مردم محل تجمع را ترک کرده‌اند و رفت و آمد بدون هیچ گونه مشکلی جریان دارد.
عصر روز گذشته تعدادی از اشرار مسلح برای سرقت موتورسیکلت جوانان به پیست موتورسواری آبپخش حمله کردند که با مقاومت جوانان ورزشکار روبه‌رو شدند و یکی از جوانان آبپخش کشته و بیش از 10 نفر نیز مصدوم شده‌اند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول