اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان خبر داد

جذب 3684 حامی برای ایتام کردستانی/ تشکیل ستاد اکرام ایتام در سنندج

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره)‌ کردستان از جذب 3 هزار و 684 حامی برای ایتام زیر پوشش این نهاد از ابتدای سال ‌جاری تا‌کنون خبر داد.

جذب 3684 حامی برای ایتام کردستانی/ تشکیل ستاد اکرام ایتام در سنندج
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدامین شریفی عصر امروز در دومین گردهمایی مددکاران استان که با هدف توسعه فعالیت‌های این حوزه برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای سال‌ جاری با جذب این میزان حامی 92 درصد تعهدات استان در این حوزه محقق شده است.
وی تصریح کرد:‌ یک هزار و 870 نفر از حامیان مذکور در سطح شهرستان‌ها، یک هزار و 184 نفر توسط گروه‌های فعال در جشن رمضان و 630 نفر آنها نیز توسط دفتر حامی‌یابی استان جذب شده‌اند.
به گفته معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره)، 162 میلیون و 410 هزار ریال از این حامیان برای این 3 هزار و 684 یتیم جذب شده است.
شریفی از رشد استان در بحث جذب حامیان در طول چند سال اخیر خبر داد و افزود: متوسط سرانه واریزی حامیان به حساب ایتام در این استان 35 هزار تومان است که با میزان نیاز ایتام فاصله دارد.
وی فرهنگ‌سازی در این زمینه را ضروری خواند و اضافه کرد: تلاش در راستای رسیدن به میانگین کشوری در بحث حامی‌یابی باید به صورت ویژه در استان دنبال شود.
 
تشکیل ستاد اکرام ایتام در سنندج
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) از تشکیل ستاد اکرام ایتام در سنندج خبر داد و خاطرنشان کرد: این ستاد به منظور مدیریت متمرکز بر امور ایتام این شهرستان با توجه به بالا بودن تراکم قابل توجه ایتام در سنندج ایجاد می‌شود.
شریفی به برخی از مشکلات حوزه حمایت در شاخه‌های شهرستانی اشاره کرد و گفت: در برخی از شاخه‌ها با مشکل تجهیزات و نیروی انسانی مواجه هستیم که امیدواریم با برطرف شدن آنها زمینه خدمات‌رسانی مطلوب‌تری به ایتام فراهم شود.
انتهای پیام/ش20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول