اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد یزد:

میزان کمک خیران به ایتام یزدی رشد 65 درصدی داشته است

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد از رشد 65 درصدی کمک مردم خیر این استان به ایتام یزدی خبر داد.

میزان کمک خیران به ایتام یزدی رشد 65 درصدی داشته است
مهدی حجازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد از رشد 65 درصدی کمک‌های حامیان خیر استان یزد در کمک به ایتام زیر پوشش این نهاد خبر داد و اظهار داشت: خیران همواره در حمایت از ایتام پیشگام هستند و کمک‌کار بزرگی برای نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد به شمار می‌روند.
وی خاطرنشان کرد: امسال با یاری خدا شاهد رشد مضاعفی در سرانه کمک به ایتام زیر پوشش نسبت به مدت مشابه در سال قبل بودیم به طوری که سرانه پرداختی به ایتام در شش ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال 89 دارای رشدی 65 درصدی بوده که این مهم نشان‌دهنده مهرورزی بیش از پیش نیکوکاران استان نسبت به ایتام است.
حجازی تصریح کرد: در سال جاری تعداد حامیان طرح اکرام ایتام نسبت به سال گذشته رشد 54 درصدی داشته و تاکنون حدود 10 هزار و 203 حامی خیر حمایت 2 هزار و 500 یتیم تحت حمایت را عهده‌دار شده‌اند و امیدواریم این روند رو به رشد همچنان ادامه داشته باشد.
وی با تاکید بر شناسایی فرصت‌های جدید در جذب مشارکت‌های مردمی ابراز داشت: راهبرد اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) افزایش سهم کمک‌های مردمی در اعتبارات و دستیابی به استقلال مالی در این زمینه است.
حجازی با اشاره به ویژگی‌های مهم نیروهای انسانی فعال در بخش مشارکت‌های مردمی عنوان کرد: انگیزه، قدرت تعامل و برقراری ارتباط همچنین امانتداری و صداقت از مهم‌ترین ویژگی‌های نیروهای فعال در حوزه مشارکت‌های مردمی است.
این مسئول با تاکید بر استفاده از مبلغان کارآمد در راستای تبلیغ و ترویج انفاق و سنت‌های حسنه اذعان داشت: باید با اطلاع رسانی شفاف و موثر و رفتارهای صادقانه در جلب اعتماد عمومی، نگهداشت و تقویت مشارکت مشترکان و خیران در طرحهای کمیته امداد امام خمینی (ره) گام برداشت.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول