اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز با رقابت 7 تیم؛

لیگ تکواندو بسیج کشور در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم تکواندو بسیج سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم از برگزاری پیکارهای مسابقات لیگ تکواندو بسیج قهرمانی کشور با شرکت هفت تیم در قم خبر داد.

لیگ تکواندو بسیج کشور در قم برگزار می‌شود
رضا ملاصادقی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مسابقات لیگ تکواندو بسیج قهرمانی کشور امروز یکی از مهم‌ترین هفته‌های برگزاری خود را با حضور تکواندوکاران تیم‌های شرکت کننده در سالن ورزشی شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم پیگیری خواهد کرد.
وی با اشاره به تعداد تیم‌های شرکت کننده در مسابقات این فصل لیگ تکواندو بسیج کشور ادامه داد: در رقابت‌های امسال لیگ تکواندو بسیج قهرمانی کشور هفت تیم حضور دارند و مسابقات به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود تا در نهایت از بین مدعیان، تیم‌ برتر این فصل شناخته شود.
سرپرست تیم تکواندو بسیج سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم افزود: این هفته از رقابت‌های لیگ تکواندو بسیج کشور از امروز جمعه دوم دی‌ماه به میزبانی تیم هیئت تکواندو بسیج قم آغاز می‌شود و طی آن تکواندوکاران مدعی تیم‌های شرکت کننده رقابت خود را برای رسیدن به مکان‌های بالای جدول رده‌بندی برگزار می‌کنند.
وی اظهار داشت: تیم تکواندو بسیج قم نیز یکی از تیم‌های شرکت کننده در پیکارهای این فصل لیگ تکواندو بسیج قهرمانی کشور است که با ترکیبی از بهترین‌های تکواندو قم در مسابقات به مصاف حریفان می‌رود و این هفته به دنبال کسب نتایج خوبی برابر حریفان است.
وزیری عنوان داشت: علاوه بر تیم تکواندو بسیج استان قم، تیم‌های تکواندو بسیج خراسان رضوی، زنجان، بوشهر، فارس، اصفهان، مازندران و زنجان به میزبانی تیم تکواندو بسیج استان قم در اوزان مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی با اشاره به نحوه برگزاری مسابقات یادآور شد: این پیکارها در حالی به میزبانی قم برگزار می‌شود که تیم‌های حاضر در لیگ بسیج به شکل دوره‌ای رقابت می‌کنند و در پایان رقابت‌ هفته چهارم تیم قم مکان ششم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده است.
سرپرست تیم تکواندو بسیج سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم ابراز داشت: از استان قم نیز تکواندوکاران مدعی در حالی به مصاف حریفان خود می‌روند که ترکیب نهایی تیم تکواندو بسیج قم متشکل از چهره‌های موفق این رشته است که در طول هفته تمرینات منظمی را سپری کرده اند.
ملاصادقی ادامه داد: تیم تکواندو بسیج استان قم در حالی از تکواندو کاران حاضر در پیکارهای لیگ تکواندو بسیج کشور میزبانی می‌کند که تا‌کنون چهار هفته از این مسابقات سپری شده است و تیم بسیج قم در هفته پنجم پذیرای تیم‌های شرکت کننده خواهد بود.
سرپرست تیم تکواندو بسیج سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم اظهار داشت: در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها تا قبل از پیکارهای هفته پنجم، تیم تکواندو بسیج استان فارس در صدر قرار دارد، تیم بسیج مازندران در مکان دوم ایستاده است و تکواندوکاران بسیجی تیم بوشهر در مکان سوم جای دارند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول