اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان خبر داد:

انتقال دستفروشان محلی به بازارچه الغدیر در شادگان

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان از انتقال دستفروشان این منطقه به بازارچه الغدیر در شهرستان خبر داد.

انتقال دستفروشان محلی به بازارچه الغدیر در شادگان
سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: شادگان از جمله مناطقی‌ است که از قابلیت‌های بالای سرمایه‌گذاری و اقتصادی برخوردار بوده و در این راستا نیازمند حمایت جدی مسئولان استانی‌ است.
وی افزود: وجود تالاب بین‌المللی شادگان و کارخانه فولاد و همچنین نزدیکی به منطقه دارخوین از دیگر خصوصیات مثبت و چشمگیر این منطقه است که چشم تیزبین هر سرمایه‌گذاری را به خود جلب می‌کند.
فرماندار شادگان تصریح کرد: با تعامل ادارات و بخش‌های اجرایی مختلف این شهرستان نیز تاکنون اقدامات قابل توجهی در بهبود اوضاع عمرانی و اجتماعی منطقه صورت گرفته است.
وی با اشاره به اظهار گلایه‌مندی بسیاری از شهروندان از وضعیت نابسامان بازار شهید بهشتی این شهرستان اضافه کرد: با تلاش و پیگیری فرمانداری و برخی ادارات شهرستان شادگان بازارچه شهید بهشتی این شهرستان ساماندهی شد.
وی همچنین عنوان کرد: این بازارچه با سابقه‌ای بیش از 20 سال به صورت سنتی اداره شده و به همین دلیل فضای زیادی از سطح شهر را اشغال کرده بود.
فیوضی این اقدام را در راستای زیباسازی و بهبود در وضعیت معیشتی شهروندان بسیار مطلوب عنوان کرد و افزود: شهروندان با این اقدام مطلوب، مراتب رضایتمندی خود را از طریق نصب پلاکارد و با ارسال پیام در سطح شهر اعلام کرده‌اند.
وی ادامه داد: به‌منظور ساماندهی این اوضاع با تعیین مکانی مشخص واقع در منطقه سعدی این شهرستان، دستفروشان بازارچه مذکور به بازارچه الغدیر منتقل شده‌اند.
فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: وجود دستفروشان در مناطق مختلف شهر و پراکندگی آنها به مراتب موجب زشتی چهره شهر و نابسامانی اوضاع خرید شهروندان شده بود که خوشبختانه این مشکل با تجمع آنها در یک مکان مشخص رفع شد.
بنا به گفته فیوضی پس از انتقال این بازارچه محل قبلی آسفالت و مبلمان شهری نصب شده که در حال حاضر نیز محل تردد خودروهاست.
وی بیان کرد: همه تلاش ما در راستای رفاه حال شهروندان و ایجاد محیطی در خور شأن و توجه آنهاست.
فرماندار شادگان در پایان اظهار داشت: امیدواریم با حمایت و تعامل هر چه بیشتر مسئولان استانی به‌زودی شاهد ارتقا و شکوفایی بخش‌های مختلف شهرستان باشیم.
 انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول