اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور جلوگیری از فروپاشی خانواده‌ها

حمایت از خانواده‌های زندانیان ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان قم گفت: خانواده‌های زندانیان، بدون سرپرست زندگی خود را سپری می‌کنند و حمایت از آنها ضروری است.

حمایت از خانواده‌های زندانیان ضروری است
حسین شریعت‌پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، در خصوص اقدامات انجمن حمایت از زندانیان در نیمه اول سال جاری اظهار کرد: برای رفاه حال خانواده‌های زندانیان پرداخت‌های نقدی و غیرنقدی از ابتدای سال صورت گرفته است.
وی با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی این نهاد عنوان کرد: حواله‌های دریافتی برنج، روغن، چای، قند، لوبیا، پنیر، تخم‌مرغ و... به خانواده‌های زندانیان داده شده که در ماه مبارک رمضان نیز مساعدت‌های ویژه‌ای در این زمینه صورت گرفته است.  
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان قم با اشاره به دیگر حمایت‌ها بیان کرد: گوشت، مرغ تازه، نان و غذای گرم نیز برای خانواده‌های زندانیان به مناسبت‌های مختلف داده شده و حمایت‌های دیگری هم انجام می‌شود.
شریعت‌پناهی از پرداخت قبوض خانوارهای زندانی خبر داد و خاطرنشان کرد: در زمینه پرداخت قبوض آب، برق و گاز هم اقداماتی انجام شده و خانواده‌های زندانیان در این زمینه نیز از حمایت‌های این انجمن بهره‌مند شده‌اند.
وی با بیان دیگر حمایت‌ها اظهار کرد: اجاره منزل، پرداخت هزینه دندانپزشکی، پرداخت وجه نقدی برای امرار معاش، خرید شیر خشک برای فرزندان زندانی‌ها، کرایه رفت و برگشت برای خانواده‌ها و واریز مبالغی ماهانه به حساب مددجوی ویژه با معلولیت جسمی از حمایت‌های این انجمن است.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان قم ادامه داد: از دیگر حمایت‌ها برگزاری اردوی هفت روزه با حضور 83 دانش‌آموز ممتاز به مشهد مقدس، کمک جهیزیه، تعمیرات جزئی منزل و وسایل آن، اهدا 20 عدد پنکه برای فصل تابستان و اهدا تلویزیون است.
شریعت‌پناهی با بیان اینکه برای دانش‌آموزان خانواده‌های زندانی لوازم‌التحریر تهیه شده است، بیان کرد: لوازم‌التحریر شامل تمام وسایل مورد نیاز یک دانش‌آموز به خانواده‌ها اهدا شده است.
وی اضافه کرد: اهدا فرش، پرداخت هزینه استاد و مکان کلاس‌های آموزشی به مناسبت میلاد امام علی(ع)، هزینه درمان و ویزیت پزشک، هزینه دارو و تهیه وسایل کار برای اشتغال‌زایی زندانیان آزاد شده از جمله حمایت‌های این انجمن محسوب می‌شود.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان قم اضافه کرد: آزادسازی 11 نفر از زندانیان از محل اوقاف، تحویل رایانه، پوشاک و خدمات دیگر از جمله اقدامات این انجمن به شمار می‌رود.
شریعت‌پناهی به ضرورت حمایت از زندانیان تاکید و تصریح کرد: با توجه به اینکه خانواده‌های زندانیان، بدون سرپرست زندگی خود را سپری می‌کنند، حمایت از آنها ضروری است که باید مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول