اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

درمان معتادان را باید جدی گرفت/اشتغال زندانیان دنبال شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی با اشاره به بحث اشتغال زندانیان گفت: این مهم باید در دستور کار قرار گرفته و به طور جد دنبال شود.

درمان معتادان را باید جدی گرفت/اشتغال زندانیان دنبال شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی، قهرمان رشید در بازدید از زندان بیرجند اظهار داشت: در عین حال که بازدید از زندان‌ها سخت است و انسان ناراحت می‌شود در عین حال با جوان‌هایی مواجه می‌شود که باید مصدر خیر و برکت برای خودشان، خانواده و جامعه باشند اما در اوج جوانی و به دلایلی با مشکلاتی مواجه شده‌اند.
وی افزود: اما از جهتی بازدید از زندان توفیقی است که انسان در جریان کم و کیف مباحث قرار بگیرد و نقص‌ها را ببیند.
استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: ما وظیفه داریم که اطلاعات لازم را داشته باشیم تا بتوانیم حمایت‌ها و کمک‌های لازم را در راستای ارائه امور و از جمله ساماندهی زندان‌ها و زندانیان داشته باشیم.
وی تصریح کرد: اما به هر حال با توجه به اوضاع و احوالی که در جامعه و جوامع مختلف وجود دارد ناگزیر هستیم مراکزی را برای ساماندهی و اصلاح و تربیت برای انسان‌هایی که به دلایلی خلاف می‌کنند و جرائم مرتکب می‌شوند را داشته باشیم.
مقام عالی دولت در خراسان جنوبی گفت: در این راستا بازدید از زندان این فرصت را برای انسان‌ها و مسئولان به وجود می‌آورد که در این راستا تلاش و توجه بیشتری داشته باشند.
رشید یادآور شد: وظیفه مسئولان این است که توجه و اهتمام بیشتری به زندانیان داشته باشند و دستگاههای مربوط وظایف خود را به خوبی انجام دهند.
وی ادامه داد: ما در مجموعه استان خراسان جنوبی و به ویژه در مرکز استان مشکلاتی برای زندانیان داشتیم که حتی جای مناسبی برای خوابشان نبود و محیط‌ها نیز محیط‌های مناسبی نبودند.
استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: اما در حال حاضر فضاها نیز فضاهای خوبی است و تجهیزات لازم و امکانات لازم مستقر شده است.
وی با بیان اینکه زندان‌ها محل اصلاح، تربیت و پرورش هستند، گفت: این مهم باید بیش از پیش مورد توجه قرارگیرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول