اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان:

بانوان زندانی باید با روحیه باز به جامعه بازگردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری کردستان با اشاره به نقش زنان در جامعه گفت: بانوان زندانی باید با روحیه باز به آغوش جامعه بازگردند.

بانوان زندانی باید با روحیه باز به جامعه بازگردند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سهیلا نصرصادقی صبح امروز در جریان بازدید از بند زندانیان نسوان سنندج اظهارداشت: امروز بانوان جامعه ما در عرصه‌های مختلف پیشقدم هستند و مشارکت آنها در تمامی ابعاد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و غیره چشمگیر است.
وی با اشاره به اینکه بانوان زندانی نیز باید پس از بازگشت به آغوش خانواده‌هایشان در راستای رشد و ترقی خود در جامعه تلاش کنند، افزود: تلاش برای زندگی سالم و داشتن جامعه‌ای سالم از رسالت‌های همه افراد جامعه به ویژه بانوان است و در این راستا باید تمامی توان را به کار برد.
نصرصادقی با اشاره به اینکه جامعه سالم در گرو خانواده سالم است، تصریح کرد: وجود خانواده سالم نیز نیازمند زنان با ایمان و با تقوا است و باید مادران ما با تحکیم بنیان خانواده و تربیت درست فرزندانشان برای داشتن خانواده‌ای سالم کوشا باشند.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان یادآور شد: تربیت فرزندان براساس آموزه‌های دینی و باورهای اسلامی نیز گام موثری برای داشتن جامعه‌ای سالم است.
نصرصادقی در سخنان خود بر دوری از ناهنجاری‌های جامعه تاکید کرد و بیان داشت: بانوان باید مواظب توطئه‌های دشمنان باشند چرا که دشمن در کمین همه ماست و زنان و دختران به ویژه جوانان ما را بیش از همه مورد هدف قرار داده‌اند.
وی ادامه داد: زنان مایه سکون، سلامتی، تعادل، تحکیم، آرامش و انس نظام خانواده هستند و از آنجایی‌که زن موجودی جدانشدنی از خلقت، خانواده و جامعه است می‌توان براین باور بود که زنان در نقش‌های فوق باید به کمال روحی و معنوی رسیده باشند.
نصرصادقی یادآور شد: زنان در نقش‌های فوق باید به کمال روحی و معنوی برسند و از آنجا که اسلام پایه اجتماع بشری را جامعه خانوادگی می‌داند زنان اساس این اجتماع کوچک محسوب می‌شوند.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان در پایان سخنان خود بر آگاهی و هوشیاری هر چه بهتر بانوان جامعه تاکید کرد.
در ادامه این بازدید رئیس کانون اصلاح و تربیت شهرستان سنندج نیز در سخنانی اظهارداشت: مددجویانی که در این کانون هستند باید تدابیر لازم را اتخاذ کنند تا زمانی‌که از کانون بیرون می‌روند مسئولیت داشتن زندگی سالم را برعهده بگیرند.
محمد ذکری اضافه کرد: کانون اصلاح و تربیت فرصت مناسبی برای مددجویان است تا رویدادهای ناگوار گذشته خود را به فراموشی سپرده و به فکر داشتن زندگی سالم همراه با رشد و ترقی باشند.
وی افزود: جامعه انسانی از دو جنس زن و مرد تشکیل شده و زنان نیمی از جمعیت انسانی جامعه را تشکیل می‌دهند.
ذکری تصریح کرد: براساس تحقیقات علمی مشخص شده است که زنان آگاه و اندیشمند فرزندان آگاه‌تر تربیت می‌کنند و این در حالی است که آگاهی اساس توسعه جوامع انسانی است.
رئیس کانون اصلاح و تربیت شهرستان سنندج تصریح کرد: زن یکتا موجودی است که می‌تواند از دامن خود افرادی را به جامعه تحویل دهد که از برکاتش نه تنها یک جامعه بلکه جامعه‌ها به استقامت و ارزش‌های والای انسانی کشیده می‌شوند.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان در بازدید از بند نسوان با پسران زیر 18 سال و بانوان زندانی شهرستان سنندج دیدار کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول