اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماه امسال

570 میلیارد ریال مالیات در خراسان شمالی وصول شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی گفت:‌ 571 میلیارد و 909 میلیون ریال مالیات طی 9 ماه امسال از مودیان مالیاتی در این استان وصول شده است.

570 میلیارد ریال مالیات در خراسان شمالی وصول شد
جواد انوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: 510 میلیارد و 677 میلیون ریال از این میزان از محل مالیات مستقیم وصول شده است.
وی همچنین میزان مالیات غیرمستقیم وصول شده در این استان طی همین مدت را افزون بر 61 میلیارد ریال عنوان کرد.
انوری با بیان اینکه میزان مالیات وصول شده طی این مدت در استان نسبت به مصوب 14 درصد رشد داشته است، تصریح کرد: این موفقیت با مشارکت مردم در این استان تحقق یافته و حاکی از فرهنگ بالای این استان برای درآمدهای مالیاتی است.
وی خراسان شمالی را دارای کمترین معوقه مالیاتی عنوان کرد و یادآور شد: پرداخت مالیات از سوی تولیدی و صنعتی نیز به موقع انجام می‌شود.
انوری در بخش دیگری میزان اعتبارات توزیع شده از محل مالیات بر ارزش افزوده در خراسان شمالی طی 9 ماه امسال را 16 میلیارد و 780 میلیون ریال اعلام کرد و گفت:‌ این اعتبار برای اجرای طرح‌های مختلف به تناسب در اختیار شهرداری‌های 18 گانه خراسان شمالی اختصاص یافت.
مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی همچنین از اختصاص 12 میلیارد و 826 میلیون ریال به دهیاری‌های این استان از محل مالیات‌ها خبر داد.
وی افزود: این اعتبار در راستای عمران روستایی از محل مالیات بر ارزش افزوده در اختیار دهیاری‌ها به ویژه مناطق محروم قرار گرفت.
خراسان شمالی با دارا بودن هفت شهرستان 836 هزار نفر جمعیت دارد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول