اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی آذربایجان غربی:

نسبت به تولیدات داخلی تعهد داریم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی آذربایجان غربی گفت: ما نسبت به تولیدات داخلی تعهد داریم پس باید برای رشد آنها گام برداریم.

نسبت به تولیدات داخلی تعهد داریم
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، منصور جلایر پیش از ظهر در آیین امضای تفاهمنامه سازمان بازرگانی و سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی آذربایجان غربی که در راستای کنترل کیفیت بازرسی و نظارت بر کالا و خدمات در سالن جلسات سازمان بازرگانی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: واردات بی‌رویه کالا موجب رکود صنعت می‌شود از این رو برای اینکه شکوفایی صنعت شاهد شویم باید به حمایت کردن از تولیدکننده‌های داخلی اقدام شود.
وی یکی از موضوع‌های مهم را کنترل بازار کالاهای خارجی عنوان کرد و گفت: باید بازار برای کالاهای خارجی محدود شود به طوری که با کالاهای وارداتی خارجی به طور جدی برخورد شود به هیچ وجه کالای خارجی نباید در بازار باشد به ویژه در مورد کالاهایی که تولید داخلی و استانی داریم.
این مسئول خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه مصنوعات طلای خارجی نباید در بازار دیده شود به ویژه وقتی تولید داخلی با عیار بسیار بالا داریم پس باید درراستای جمع‌آوری این قبیل کالاها اقدامات لازم صورت بگیرد به طوری که این موضوع به اتحادیه‌ها هم اعلام شده است.
وی حمایت‌ از تولیدکننده داخلی را لازمه شکوفایی اقتصاد دانست و اظهار داشت: برای اینکه تولیدات استانی در عرصه ملی و بین‌المللی قابل رقابت شوند باید تولیدکننده‌ها استانداردهای تعریف شده در این زمینه مورد توجه قرار دهند همچنین رسانه‌ها باید در راستای معرفی این استانداردها گام‌های لازم بردارند.
رئیس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی آذربایجان غربی اظهار داشت: کنترل بازار یک کار جمعی است برای محقق شدن آن همه مسئولان در دستگاه‌های اجرایی مختلف ورود پیدا کنند تا به این ترتیب کالای با کیفیت در اختیار مصرف‌کننده‌ها قرار بگیرد.
جلایر به لزوم حمایت منطقی از مصرف‌کننده‌ها تاکید کرد و گفت: نباید کیفیت کالا فدای قیمت شود بلکه باید هر دو فاکتور به صورت توأم در کالا وجود داشته باشد.
انتهای پیام/خ۲۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول