اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کشور؛

تنها تولیدکننده محلول‌های دیالیز صفاقی داروسازی ثامن است

خبرگزاری فارس: شرکت داروسازی ثامن تنها تولیدکننده محلول‌های دیالیز صفاقی در کشور است.

تنها تولیدکننده محلول‌های دیالیز صفاقی داروسازی ثامن است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،مدیر دیالیز صفاقی داروسازی ثامن در این کنگره ضمن اشاره به تعریف دیالیز صفاقی اظهار داشت: این روش یکی از روش‌های درمان بیماری‌های کلیوی در کنار روش‌های همو دیالیز و پیوند کلیه است.
مهدی پورفتح‌الله متذکر شد: این محلول جهت تشخیص و تعیین بیماری توسط پزشک معالج به بیمار توصیه و در نهایت  بیمار جهت دریافت دارو به شرکت داروسازی ثامن معرفی می‌شود.
وی با بیان این مطلب که در حال حاضر بین 8 تا 5/8 درصد بیماران دیالیزی از این روش استفاده می‌کنند عنوان داشت: تعداد بیمارانی که از این روش استفاده می‌کنند 1600 نفر در کل کشور است که روز به روز با استقبال بیشتری همراه است.
پورفتح‌الله در ادامه هدف از حضور در سیزدهمین کنگره جهانی نفرولوژی، دیالیز و پیوند کلیه را تبادل تجربیات و اطلاعات با پزشکان و همچنین نظرخواهی آن‌ها در خصوص محصولات این شرکت در زمینه دیالیز عنوان کرد و افزود: شرکت داروسازی ثامن به طور خاص به منظور معرفی بیشتر محلول دیالیز صفاقی در این شرکت کرده است.
وی همچنین افزود: برگزاری این‌گونه سمینارها فرصت مناسبی است تا پزشکان از نزدیک محدویت‌ها و موانع دیالیز صفاقی را اعلام کنند تا این موانع برطرف و یا محلول‌هایی را که به نظر پزشکان بهتر باشد، استفاده کنیم.
مدیر دیالیز صفاقی شرکت داروسازی ثامن با اشاره به استقبال روزافزون این روش در دنیا گفت: با این روش بیمار به زندگی طبیعی خود نزدیک می‌شود و محدودیت رژیم غذایی در بیمار کمتر است.
 وی افزود: مصرف دارو در این بیمارانی که از این روش استفاده می‌کنند نسبت به بیمارانی که از سایر روش‌ها استفاده می‌کنند کمتر است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول