اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون بازنشستگان طبس بیان کرد:

عدم وجود پزشک کافی در درمانگاه تأمین اجتماعی طبس

خبرگزاری فارس: رئیس کانون بازنشستگان شهرستان طبس گفت: وجود تنها دو و حتی در برخی مواقع یک پزشک عمومی برای 40 هزار نفر دارنده دفترچه درمانی تأمین اجتماعی در طبس کافی نیست.

عدم وجود پزشک کافی در درمانگاه تأمین اجتماعی طبس
به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، مهرعلی علیپور آبخورگی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به پیشنهاد کانون بازنشستگان استان یزد از سال 1388 کانون بازنشستگان شهرستان طبس تأسیس شده که هم‌اکنون دارای 330 نفر عضو است.
وی ادامه داد: طی دو سالی که از راه‌اندازی کانون بازنشستگان طبس می‌گذرد، به‌منظور پیگیری رفع مشکلات درمانی شهرستان دیدارهایی با رحمت‌الله حافظی مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی داشته‌ایم و علاوه بر این برای ارتقای درمانگاه تأمین اجتماعی طبس از سوی کانون بازنشستگان شهرستان 73 مورد مکاتبه با رئیس جمهور، مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی، نماینده مردم طبس در مجلس، فرماندار طبس و ... انجام شده است.
رئیس کانون بازنشستگان شهرستان طبس خاطرنشان کرد: در سفر رحمت‌الله حافظی مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی به شهرستان طبس و بازدید وی از شعبه و درمانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان، قول‌هایی داده شد که تنها مقدار کمی از آن عملی شده است و امیدواریم به‌زودی تمامی آن قول‌ها محقق شود.
وی افزود: هم‌اکنون در شهرستان طبس حدود 40 هزار نفر دارنده دفترچه درمان تأمین اجتماعی هستند که اگر به عنوان مثال روزانه تنها دو درصد از این تعداد بیمار شده و نیازمند مراجعه به پزشک باشند معادل 800 نفر شده که برای ویزیت این تعداد حداقل هشت نفر پزشک نیاز است، در حالی که هم‌اکنون درمانگاه تأمین اجتماعی طبس با تنها دو و حتی در برخی مواقع یک پزشک عمومی اداره می‌شود.
علیپور آبخورگی یادآور شد: مراجعه بیماران به پزشکان طرف قرارداد تأمین اجتماعی در بیرون از درمانگاه، به دلیل قیمت بالای ویزیت این پزشکان مقدور نیست چراکه پرداخت این مبالغ برای مردم و به‌ویژه بازنشستگان دشوار است.
وی در پایان از مدیریت خوب محمدامین هادیان سرپرست درمانگاه تأمین اجتماعی طبس که با وجود کمبود تعداد پرسنل درمان، همواره برای بهبود وضعیت درمانگاه تلاش می‌کند قدردانی کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول