اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست امسال انجام شد؛

مراجعه 50 هزار نفر به درمانگاه تأمین اجتماعی طبس

خبرگزاری فارس: سرپرست درمانگاه تأمین اجتماعی طبس گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری، بیش از 50 هزار بار به بخش‌های مختلف درمانگاه تأمین اجتماعی طبس مراجعه شده است.

مراجعه 50 هزار نفر به درمانگاه تأمین اجتماعی طبس
به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، محمدامین هادیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته در مجموع حدود 124 هزار و 800 مرتبه به درمانگاه تأمین اجتماعی طبس مراجعه شده است که این تعداد شامل 50 هزار مراجعه به پزشک عمومی، 7 هزار و 800 مراجعه به دندانپزشک، 41 هزار مراجعه به داروخانه، 7 هزار و 200 مراجعه به آزمایشگاه، 3 هزار و 800 مراجعه به رادیولوژی و 15 هزار مراجعه به سایر قسمت‌ها مانند تزریقات و مامائی است.
وی ادامه داد: در شش ماهه نخست سال جاری نیز در مجموع 57 هزار و 900 مراجعه به درمانگاه تأمین اجتماعی طبس انجام شده که شامل 23 هزار مراجعه به پزشک عمومی، 2 هزار و 800 مراجعه به دندانپزشک، 19 هزار مراجعه به داروخانه، 3 هزار و 800 مراجعه به آزمایشگاه، هزار و 800 مراجعه به رادیولوژی و 7 هزار و 500 مراجعه به سایر قسمت‌ها است.
سرپرست درمانگاه تأمین اجتماعی طبس یادآور شد: این درمانگاه دارای کمیسیون پزشکی و همچنین شورای پزشکی برای موارد خاص است که طی شش ماه نخست امسال حدود 500 مراجعه‌کننده داشته است.
وی افزود: سیستم نوبت‌دهی تلفنی نیز با خرید تجهیزات لازم و حدود هشت خط تلفن از یک ماه پیش در درمانگاه تأمین اجتماعی طبس فعال شده و علی‌رغم اینکه فعلاً این سیستم دارای اشکالاتی است اما توانسته کار نوبت گرفتن را برای مردم تسهیل کند.
هادیان درباره سفر رحمت‌لله حافظی مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی به طبس در فرودین ماه امسال هم گفت: در این سفر از سوی مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی اعلام شد که درمانگاه تأمین اجتماعی طبس به پلی‌کلینیک تخصصی ارتقای می‌یابد که بر این اساس هم‌اکنون این درمانگاه می‌تواند با چهار پزشک متخصص قرارداد منعقد کند.
وی اضافه کرد: همچنین از مجموع سه دستگاه مربوط به آزمایشگاه درمانگاه تأمین اجتماعی طبس که قول خریداری و نصب آن از سوی مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی داده شده بود، هم‌اکنون دو دستگاه نصب شده و دستگاه سوم هم به‌زودی نصب خواهد شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول