اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیشابور:

نیشابور با 17 دانشگاه در آموزش عالی خراسان رضوی حضور دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار نیشابور گفت: نیشابور در حوزه آموزش عالی با 17 واحد دانشگاه و مرکز آموزش عالی و حدود 25 هزار دانشجو، وضعیت ممتازی در سطح استان خراسان رضوی دارد.

نیشابور با 17 دانشگاه در آموزش عالی خراسان رضوی حضور دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور، سید جلال هاشمی در بیست‌ و یکمین جلسه شورای معاونان اداری و مالی منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی که در واحد نیشابور برگزار شد، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در حال حاضر بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی نیشابور است.
وی اظهار داشت: یکی از اشکالات اساسی مراکز آموزشی، نیازسنجی کارآمد است تا تناسبی بین ورودی‌ها و خروجی‌های این مراکز به‌وجود بیاید.
فرماندار نیشابور خاطرنشان کرد: در نتیجه نبود این تناسب در حال حاضر در بخشی از امور کمبود نیروی متخصص مشاهده شده و در حوزه‌هایش دیگر با اشباع نیرو مواجه هستیم.
همچنین سیدهادی حسینی فدروی، رئیس واحد نیشابور ضمن ارائه گزارش عملکرد این واحد، تورج صادقی را به‌عنوان معاون اداری و مالی جدید این واحد معرفی و از از زحمات چند ساله محمودزاده معاون سابق تقدیر کرد.
سپس رئیس کمیته معاونان اداری و مالی منطقه 9 از زحمات محمودزاده، یساقی و کرامتی، معاونان سابق اداری و مالی واحدهای نیشابور، قوچان و کاشمر تشکر و صادقی، صارمی و طاهری‌نژاد را به‌عنوان معاونان جدید واحدهای مذکور اعلام کرد.
نژادحسین افزود: معاونان اداری و مالی برای اداره امور جاری باید برنامه داشته باشند به‌نحوی که در آن مقاصد و اهداف کلی سازمان تعریف شده باشد.
وی تصریح کرد: در انجام هزینه‌ها اگر نتوانیم منابع را درست هدایت کنییم، قطعا دچار چالش می‌شویم.
در ادامه جلسه، هر یک از معاونان اداری و مالی واحدها به بیان نقطه‌نظرات و پیشنهادات خود در خصوص ضوابط مالی سازمان و مقررات کشوری، بحث بهره‌وری در دانشگاه، استفاده از سیستم مکانیزاسیون، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای ارتقای سطح تخصص و بهبود عملکرد کارکنان پرداختند.
در پایان جلسه از زحمات محمودزاده معاون اداری و مالی سابق نیشابور با اهدای لوح و هدیه‌ای به رسم یادبود تقدیر به‌عمل آمد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول