اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صدرنشینی شطرنج‌باز مشهدی در دور چهارم مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: در مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان کشور شطرنج باز مشهدی در دور چهارم این رقابت‌ها صدرنشین است.

صدرنشینی شطرنج‌باز مشهدی در دور چهارم مسابقات قهرمانی کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج؛ مسابقات قهرمانی بانوان کشور که از 18 آذر ماه در تهران آغاز شده است در 13 دور تا 30 آذر ماه ادامه می‌یابد و در این مسابقات میترا حجازی‌پور نماینده استان خراسان رضوی است.
این دوره از مسابقات با حضور 13 شطرنج باز برتر ایران در 13 دور برگزار می شود که تاکنون چهار دور از این بازی‌ها پایان رسیده و میترا حجازی‌پور استاد بین‌المللی شطرنج به همراه آتوسا پورکاشیان در صدر این رقابت‌ها ایستاده است.
در دور چهارم این رقابت‌ها میترا حجازی‌پور شطرنج باز شایسته استان خراسان رضوی برابر مینو عسگری زاده مساوی کرد و آتوسا پورکاشیان برابر نادیا باقری به برتری دست یافت تا هر دو در صدر این رقابت‌ها قرار گیرند.
با کسب این نتایج میترا حجازی‌پور با 3.5 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و آتوسا پورکاشیان با همین امتیاز و با احتساب پوئن شکنی در مکان دوم ایستاده است و شایسته قادرپور نیز با سه امتیاز در مکان سوم قرار دارد.
سارا سادات خادم‌الشریعه با 2.5 امتیاز مکان چهارم را به خود اختصاص داد و مینو عسگری‌زاده با دو امتیاز در مکان پنجم ایستاد، همچنین نیوشا افشار، درسا درخشانی و آیلار لطفی نیز با 1.5 امتیاز به ترتیب در مکانهای ششم تا هشتم ایستادند.
زهرا آزادواری، مونا سعیدپور، رعنا حکیمی فرد، نادیا باقری و کیمیا مرادی نیز با یک امتیاز به ترتیب در مکان‌های نهم تا سیزدهم قرار گرفتند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول