اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اراک:

پاسخگوی نیازهای پژوهشی دستگاه‌های اجرایی ‌هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اراک از آمادگی این دانشگاه برای پاسخگویی به نیازهای پژوهشی ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی خبر داد.

پاسخگوی نیازهای پژوهشی دستگاه‌های اجرایی ‌هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک عباس ملک‌حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: دانشگاه آزاد اسلامی اراک از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار بالایی در بخش پژوهش برخوردار است که دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف می‌توانند از این ظرفیت‌ها برای فعالیت‌‌های پژوهشی بهره‌ ببرند.
وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد به موفقیت‌های خوبی در عرصه پژوهش در سال‌های اخیر دست یافته است،‌ تصریح کرد: پژوهشگران و محققان این دانشگاه در سال‌های اخیر موفق به ثبت اختراعات بزرگی شده‌اند که ثبت اختراع هواپیمای بدون سرنشین و چاپ مقالات متعدد علمی در مجلات ISI  بخشی از این موفقیت‌ها است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اراک با بیان اینکه این دانشگاه در هفته پژوهش موفق به کسب چهار عنوان برتر پژوهشی در بخش‌های مختلف بین دانشگاه‌های استان شد، خاطر نشان کرد: پژوهشگران و محققان این دانشگاه موفق شدند 60  درصد مقام‌های برتر هفته پژوهش استان را به خود اختصاص دهند که این نشان دهنده توجه این دانشگاه به فعالیت‌های پژوهشی است.
ملک‌حسینی گفت: این دانشگاه با حضور اساتید و دانشجویان توانمند یکی از برترین دانشگاه‌های کشور در حوزه پژوهش است و در حال حاضر موفق شده است پژوهشگران خوبی را در باشگاه پژوهشگران جوان ساماندهی و حمایت کند.
وی ادامه داد: بودجه پژوهشی دانشگاه سالانه 12 میلیارد ریال است که این میزان با توجه به حجم بسیار بالای فعالیت‌های پژوهشی پاسخگوی نیازها نیست.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اراک تاکید کرد: پژوهش از ضروریات جامعه امروز است چراکه با تحقیق و پژوهش می‌توان کشور را به استقلال و خودکفایی رساند.
امیرحسین سالمی، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی اراک نیز گفت: تا کنون پنج میلیارد و 320 میلیون ریال قرارداد پژوهشی بین این دانشگاه و ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی منعقد شده است.
انتهای پیام/‌ش30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول