اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سابق نماینده ولی فقیه در سپاه استان تهران:

معاندان در فتنه 88 همان راه جریان اموی را طی کردند

خبرگزاری فارس: کارشناسان مسائل سیاسی و مسئول سابق نماینده ولی فقیه در سپاه استان تهران گفت: در فتنه سال 88، جریان فتنه و معاندان آمریکایی دقیقاً همان راه جریان اموی را طی کردند.

معاندان در فتنه 88 همان راه جریان اموی را طی کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام رسول جلیل‌زاده در جمع کارکنان تیپ مکانیزه امام زمان(عج) آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: محور اصلی که انقلاب اسلامی ایران را حول دایره اسلام حفظ کرده، ولایت است.
وی گفت: ولایت اساس دین بوده و در سایه آن، اسلام برای سعادت بشر به جامعه آمد و اعلام حاکمیت کرد، دشمنان بر این امر به خوبی واقف هستند و آنها تمام هجمه‌های تبلیغاتی خود را علیه ولایت فقیه متمرکز کرده‌اند و محور اصلی که انقلاب اسلامی ایران را حول دایره اسلام حفظ کرده، ولایت است.
جلیل‌زاده افزود: وقتی حضرت علی(ع) به جانشینی پیامبر (ص) انتخاب شد چهار عامل کمال دین، اتمام نعمت، رضایت خداوند و یاس کفار، مترتب بر امر ابلاغ رسالت شد و از آن زمان کفار تصمیم گرفتند عامل کمال دین را از بین ببرند و حضرت علی (ع) را از صحنه سیاسی حذف کنند.
وی تصریح کرد: موانع و مشکلات زیادی در زمان حکومت حضرت علی(ع)، امامت حضرت حسن(ع) و حضرت امام حسین(ع) به وجود آوردند چرا که تمام هم و غم امویان بر این بود که ولایت را از راس دین حذف کنند و از ولایت چیزی باقی نماند.
جلیل‌زاده گفت: در فتنه سال 88، جریان فتنه و معاندان آمریکایی دقیقاً همان راه جریان اموی را طی کردند و تمام شعارهایی که فتنه‌گران سر می‌دادند متوجه مقام ولایت می‌شد و سران فتنه که حامی اصلی فتنه بودند تمام هم و غمی که داشتند این بود که ولایت را بردارند و مسیر را به گونه‌ای منحرف کنند که مردم در خیابان‌ها از آمریکا حمایت کنند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: سران فتنه یک روز پس از انتخابات ریاست جمهوری نگذاشتند شیرینی مشارکت 85 درصدی در کام ملت ایران بماند و فردای آن روز فتنه‌گری را آغاز کردند.
مسئول سابق نماینده ولی فقیه در سپاه استان تهران افزود: امروز همان فتنه‌گران در دو راهی خفت‌بار قرار گرفته‌اند. 
وی تاکید کرد: تا زمانی که شجره ولایت بر سر حکومت باشد دشمنان مایوس بوده و وظیفه امت اسلامی این است که با تمام وجود از ولایت فقیه حمایت کند ضمن آنکه عزت،و سربلندی و مایه نجات ما در جامعه اسلامی در سایه ولایت است.
جلیل‌زاده همچنین گفت: وظیفه ما در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی این است که با حضور حداکثری که جزو وظیفه شرعی و انقلابی ماست در صحنه حاضر شویم و در گزینش افراد کسانی را انتخاب کنیم که واقعاً دلسوز انقلاب و مردم بوده و مشکلات معیشتی و غیره مردم را حل کند.
وی همچنین در ادامه سخنانش تصریح کرد: امسال که سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده باید نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مشکلات اقتصادی کشور پرداخته و قوانینی وضع کنند که در مرحله اجرا در اقتصاد کشور تحول ایجاد کند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول