اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بجنورد:

هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه بجنورد مشخص شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار بجنورد از تعیین اعضای هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در نهمین دوره انتخابات مجلس خبر داد.

هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه بجنورد مشخص شدند
سید محمد پاکمهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: هیئت اجرایی این شهرستان متشکل از هشت نفر عضو اصلی به عنوان معتمد است، همچنین سه نفر از مسئولان از جمله فرماندار به عنوان رئیس، مسئول ثبت‌احوال و نماینده شورای اسلامی شهرستان نیز در این هیئت عضویت دارند.
وی با بیان اینکه انتخاب هشت نفر به عنوان اعضای هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه با معرفی 30 نفر از معتمدان این شهرستان از سوی فرماندار به شورای نگهبان صورت می‌گیرد، تصریح کرد: هم اکنون اعضای این هیئت مشخص و انتخاب شده‌اند.
پاکمهر اضافه کرد: در قالب هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم پنج نفر نیز به عنوان عضو علی‌البدل در این شورا عضویت دارند.
وی همچنین در مورد اعضای هیئت بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس این حوزه انتخابیه اظهار داشت: در ستاد هیئت بازرسی حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم سه نفر به عنوان عضو فعالیت خواهند داشت.
نماینده عالی دولت در بجنورد با اشاره به اینکه اسامی پنج نفر برای انتخاب به وزارت کشور ارسال شده است، گفت: از این تعداد سه نفر به عنوان اعضای هیئت بازرسی انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بجنورد به عضویت در خواهند آمد.
وی همچنین از پیش‌بینی 445 صندوق رای در این حوزه انتخابیه خبر داد و افزود: البته تعداد صندوق‌های آرا بر حسب نظر هیئت‌های اجرایی کاهش یا افزایش می‌یابد.
رئیس هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم همچنین تعداد حائز شرایط رای در این حوزه انتخابیه را حدود 348 هزار نفر عنوان کرد.
وی تصریح کرد: این تعداد افراد حائز شرایط رای، حدود 62 درصد از جمعیت رای دهندگان خراسان شمالی را شامل می‌شوند.
پاکمهر با بیان اینکه از مجموع 348 هزار نفر حائز شرایط رای در حوزه انتخابیه بجنورد، 243 هزار و 600 نفر مربوط به این شهرستان است، افزود: همچنین 62 هزار و 749 نفر از جمعیت مانه و سملقان، 24 هزار و 138 نفر در شهرستان جاجرم و 16 هزار و 334 نفر در شهرستان گرمه حائز شرایط رای هستند.
وی همچنین با اشاره به تشکیل کمیته‌های 9 گانه ذیل ستاد انتخابات حوزه انتخابیه بجنورد گفت: هم اکنون آمادگی‌های لازم به منظور برگزاری باشکوه و سالم انتخابات در این حوزه انتخابیه فراهم شده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول