اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین نشست

گردهمایی رابطین عفاف و حجاب طرقبه شاندیز برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین نشست تخصصی رابطین حجاب و عفاف مدارس شهرستان طرقبه شاندیز برگزار شد.

گردهمایی رابطین عفاف و حجاب طرقبه شاندیز برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، به منظور تبیین برنامه‌ها و توجیه تقویم اجرایی فعالیت‌های کارشناسی امور زنان، نخستین نشست تخصصی رابطین حجاب و عفاف مدارس شهرستان طرقبه شاندیز برگزار شد.
در این نشست تخصصی که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان طرقبه شاندیز برگزار شد حجت‌الاسلام محمد بهمنی، امام‌جمعه شاندیز پیش از ظهر امروز در سخنانی به اهمیت بحث حجاب و عفاف در فرهنگ اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: در اهمیت جایگاه حفظ حجاب و عفاف همین بس که شهدای بزرگوار در وصیتنامه خود اهمیت حفظ حجاب اسلامی خواهران دینی خود را برتر از خون پاکشان می‌دانستند.
امام‌ جمعه شاندیز تصریح کرد: بر اساس روایات و آیات قرآن حجاب از ضروریات واجب بر زن است و به ویژه در جامعه ما پیام همه شهدا و بزرگان این است که به خاطر حفظ کرامت و منزلت جایگاه زنان و مادران آنها باید حجاب را رعایت کنند و در بین فرزندانشان این امر را گسترش دهند.
محمد بهمنی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف اسلامی، ارائه الگوهای مناسب فرهنگی از نظر پوشش رفتار و مناسبت‌های اجتماعی و ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی باید در کشور فراگیر شود.
بهمنی با اشاره به مبحث حجاب و عفاف متذکر شد: هجمه دشمنان از لحاظ فرهنگی و ریشه‌ای هر روز جامعه ما و به ویژه دانش‌آموزان را تهدید می‌کند و آن‌ها دقیقا روی حساس‌ترین نقطه یعنی حجاب، عفاف و حیا دست گذاشته‌اند.
وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات خواهران رابط حجاب و عفاف مدارس، توصیه‌های لازم را در مورد نحوه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در مدارس به ویژه استفاده از نقش الگویی مدیران و دبیران مدارس ارائه کرد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول